COD GALBEN: 17-11-2019 ora 10 Intre 10:00 si 14:00 se va semnala intensificări locale ale vântului cu viteze la rafală de 55...65 km/h in Județul Sibiu; COD GALBEN: 17-11-2019 Intre 08:00 si 11:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității local sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Harghita; COD GALBEN: 17-11-2019 Intre 08:00 si 11:00 se va semnala local - ceață care reduce vizibilitatea sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Giurgiu, Județul Teleorman, Județul Dâmboviţa; COD GALBEN: 17-11-2019 Intre 06:50 si 12:00 se va semnala intensificări temporare ale vântului ce vor atinge la rafală 90-100 km/h in Județul Gorj, Județul Vâlcea; COD GALBEN: 17-11-2019 Intre 06:30 si 12:00 se va semnala vânt puternic cu rafale de 90...100 km/h, îndeosebi la peste 2000 m in Județul Argeş, Județul Prahova, Județul Dâmboviţa; COD GALBEN: 17-11-2019 Intre 06:30 si 12:00 se va semnala intensificări temporare ale vântului ce vor atinge la rafală 90 km/h in Județul Braşov, Județul Sibiu; COD GALBEN: 17-11-2019 Intre 06:30 si 12:00 se va semnala intensificări temporare ale vântului, cu viteze la rafală care vor atinge local 55...75 km/h, iar la peste 1800 m în județul Caraș-Severin, vor fi rafale de 90...100 km/h in Județul Caraş-Severin, Județul Timiş;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Madrid, 29 mai /Agerpres/ - O cremă de 3 euro din supermarketul Lidl s-a clasat pe primul loc în topul cremelor antirid realizat Organizaţia Consumatorilor şi Utilizatori - OCU din Spania, care a analizat 14 astfel de produse în laborator şi care au fost testate de 995 de femei prin comparaţie cu un produs standard din aceeaşi gamă, informează joi ziarul ABC.

Pe primul loc în clasament, cu 64 de puncte din 100, se află Iseree cu Q10 Cremă de zi pentru toate tipurile de ten (Lidl), care costă 2,99 de euro. Pe locul al doilea şi cea mai apreciată este Eucerin Hyaluron Filler, cu un punctaj de 61/100 şi care se vinde la preţul de între 26,90 şi 39 de euro. Organizaţia a vrut totuşi să afle cât de eficiente sunt cremele antirid.

Pentru studiu au ales mai multe mărci de creme care se vând în supermarketuri, unele mărci care se găsesc în farmacie şi câteva în magazinele de parfumerie. Măsurătorile, cu aparate şi analiză a imaginilor pentru a vedea schimbările în profunzime ale ridurilor sau hidratarea, s-au făcut începând cu ziua zero, înainte de folosirea cremei, şi după patru săptămâni de tratament. Fiecare produs a fost comparat cu un produs de control sau standard din gama respectivă.

Rezultatele 'sunt dezamăgitoare aproape în toate cazurile', asigură OCU. 'În reclamele şi pe ambalajele lor promit mai mult decât sunt capabile să ofere. Nu elimină ridurile şi de abia dacă le diminuează', spun autorii studiului. Din cele 14 analizate, 11 au trecut testul şi 4 au picat. Doar două produse reduc ridurile comparativ cu produsul standard, conform acestui studiu. În ce priveşte restul, abia dacă se observă vreo diferenţă la începerea şi la terminarea tratamentului.

În ce priveşte hidratarea, esenţială pentru a ameliora aspectul ridurilor şi a tenului, dintre cele 14 analizate doar 3 hidratează prea puţin. Etichetele tuturor cremelor analizate respectă legea, deşi unele dintre ele pot fi 'ameliorate', potrivit OCU, care critică textele ce însoţesc aceste produse ce conţin 'promisiuni şi reclame care nu sunt sprijinite de evidenţe ştiinţifice riguroase'.

Au fost de asemenea consemnate, printr-un chestionar completat individual, opiniile utilizatoarelor privind efectul antirid (dacă îl remarcă sau nu după o lună de tratament) şi cu privire la proprietăţile lor cosmetice: textură, parfum, absorbţie şi dacă lasă pielea netedă, cu o senzaţie agreabilă. Referitor la preţuri, există mari diferenţe care 'nu corespund unei mai mari eficienţe', notează autorii studiului.

Preţurile cremelor supuse testelor OCU oscilează între 3 şi 113 euro. Cele mai scumpe sunt cele care se vând la raioanele de creme din magazinele de parfumerie. OCU avertizează că indiferent de sfaturile şi de reclamele pe care şi le fac 'se pot economisi mulţi bani dacă se aleg alte mărci care nu se vând în aceste lanţuri'.

Şi oferă ca exemplu marca Iseree cu Q10 (Wellness de la Lidl), care costă 3 euro, dar care este din punct de vedere al punctajului de 14 ori mai bună decât crema de la Lancôme, care este şi de 30 de ori mai scumpă.AGERPRES/(AS - autor: Mihaela Nicolaescu, editor: Mariana Ionescu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.