Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Drama distopică sud-coreeană "Squid Game", lansată în urmă cu mai puţin de patru săptămâni pe Netflix, a fost vizionată de 111 milioane de conturi abonate, un record pentru debutul unui serial pe platformă, a declarat grupul marţi, potrivit AFP.

Amestecând alegoria socială cu violenţa extremă, "Squid Game" prezintă personaje din cele mai marginalizate categorii sociale din Coreea de Sud, cum ar fi un migrant pakistanez şi o dezertoare din Coreea de Nord, care participă la jocuri inspirate de cele tradiţionale din copilărie, pentru a câştiga suma de 45,6 miliarde de woni (33 de milioane de euro), cu diferenţa că perdanţii sunt ucişi.

"Squid Game" a ajuns la 111 milioane de fani - având cel mai bun început pentru o serie" pe platformă, a scris Netflix pe Twitter.

 



Juxtapunerea dintre jocurile copilăreşti consecinţa lor fatală şi producţia rafinată, completată de o scenografie somptuoasă a cucerit un public extrem de mare din întreaga lume, seria deţinând primul loc în topul celor mai vizionate seriale de pe Netflix în peste 80 de ţări.

Recordul de până acum fusese deţinut de un serial destul de diferit, "Bridgerton", o cronică a intrigilor sentimentale ale înaltei societăţi britanice de la începutul secolului al XIX-lea, care fusese vizionat de 82 de milioane de conturi în cele patru săptămâni care au urmat lansării sale pe Netflix la sfârşitul lui decembrie 2019.

Cifrele oferite de Netflix, care iau în calcul toate conturile care urmăresc un episod timp de cel puţin două minute, nu sunt supuse verificării terţilor, spre deosebire de măsurătorile de audienţă pentru televiziunea tradiţională.

Fenomenul "Squid Game" este cea mai recentă manifestare a influenţei crescânde a Coreei de Sud pe scena culturală globală, după trupa de K-pop BTS şi pelicula "Parasite", recompensată cu Palme d'Or la Cannes şi cu Oscarul pentru cel mai bun film, fiind prima producţie într-o altă limbă decât engleza care a primit această din urmă distincţie.

În acest context, în februarie Netflix a anunţat un plan de investiţii de 500 de milioane de dolari (432 de milioane de euro) doar pentru acest an în serialele şi filmele produse în Coreea de Sud. AGERPRES/ (AS - autor: Ana Alecu, editor: Mihaela Moise, editor online: Simona Aruştei)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.