COD GALBEN: 25-11-2020 ora 23 Intre 23:00 si 05:00 se va semnala ceaţă ce determină scăderea vizibilităţii local sub 200 m şi izolat sub 50 m in Județul Dolj; COD GALBEN: 25-11-2020 ora 23 Intre 23:00 si 05:00 se va semnala local ceață care va determina scăderea vizibilității sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Teleorman; COD GALBEN: 25-11-2020 ora 22 Intre 22:00 si 02:00 se va semnala local ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m, izolat 50 m in Județul Satu Mare;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Trupa sud-coreeană de muzică K-pop BTS a lansat vineri "BE (Deluxe edition)", un nou album prin care grupul de băieţi vrea să transmită un mesaj de încurajare fanilor, în contextul actualei pandemii de coronavirus, împărtăşindu-şi totodată temerile cu privire la viitor, relatează EFE.

De la principalul single al albumului, "Life goes on" şi până la "Dis-ease" (un joc de cuvinte între boală şi indispoziţie), cele opt piese de pe "BE", şapte noi plus "Dynamite" (lansată în august), caută să transmită, cu o notă de optimism, sentimentele trupei.

 



Cu câteva zile înainte de "Map of the Soul: 7", albumul anterior lansat în februarie, cazurile de contagiere cu COVID-19 au început să crească vertiginos în Coreea de Sud, obligând trupa să-şi prezinte noul album într-o videoconferinţă şi să-şi anuleze până la urmă turneul mondial din cauza pandemiei.

Cu turneul anulat şi fără a putea concerta în faţa publicului, BTS a început să difuzeze în aprilie pe reţelele de socializare procesul creativ aflat în spatele noului album "Be", ceea ce i-a făcut pe băieţi să simtă mai aproape de fanii lor.

Lipsa angajamentelor publice i-a determinat pe membrii grupului să fie mai implicaţi în realizarea noului album. "Conceptul cheie, 'viaţa continuă', a apărut de fiecare dată când ne reuneam pentru a concepe albumul", a explicat Jimin, responsabil cu coordonarea părţii muzicale a "BE".

La rândul său, V (Kim Tae-hyung) a fost regizorul virtual al albumului, un rol cheie pentru o trupă care a atins faima mondială folosind o infinitate de platforme, în timp ce Jungkook, cel mai tânăr dintre componenţi, a regizat clipul piesei "Life goes on".

Videoclipul, care a atins deja pe Youtube 13 milioane de vizualizări, încearcă să prezinte o imagine mai "casnică" a băieţilor, care sunt văzuţi petrecând timpul în locuinţa pe care o împart în cartierul Hanam din Seúl, sau în casa de la ţară, într-una din escapadele lor.

Cei şapte membri ai trupei, care au participat vineri la o videoconferinţă, au explicat că pandemia le-a permis să-şi treacă în revistă activitatea şi viaţa lor de până acum. Unul dintre cei şapte componenţi, Suga, nu a putut fi prezent deoarece se recuperează după o operaţie la umăr.

Big Hit Entertaintment, agenţia care îi reprezintă pe băieţi şi de ale cărei încasări BTS depinde în proporţie de 97 %, a fost listată recent la bursă ca parte a unui ambiţios plan de dezvoltare. AGERPRES/(AS-autor: Mihaela Nicolaescu, editor: Mariana Ionescu, editor online: Simona Aruştei)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.