COD PORTOCALIU: 25-09-2020 ora 11 Intre 26 septembrie, ora 09:00 – 27 septembrie, ora 03:00Fenomene vizate se va semnala 26 septembrie, ora 09:00 – 27 septembrie, ora 03:00Fenomene vizate

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Fără salutări prea apropiate sau îmbrăţişări, cu un prim rând de public aşezat la o distanţă de siguranţă, precum şi cu măşti drept accesoriu obligatoriu, casa de modă Dolce&Gabbana a rescris miercuri regulile prezentărilor de modă de lux cu prilejul unuia dintre primele spectacole cu public din vremea COVID-19, potrivit Reuters.

Parte din săptămâna modei masculine de la Milano - desfăşurată de altfel online -, spectacolul s-a desfăşurat în aer liber, invitaţii purtând măşti în timp ce au admirat modelele de pe podium, după care au stat în grădină păstrând distanţa de un metru.

 


Foto: (c) Alessandro Garofalo / REUTERS



Defilarea a avut loc în campusul universitar al fundaţiei de cercetare în domeniul medical Humanitas, care încearcă să dezvolte un vaccin împotriva noului coronavirus - un proiect la care Dolce&Gabbana contribuie din punct de vedere financiar.

Împreună cu un alt brand italian, Etro, care a susţinut de asemenea un spectacol cu public în prima parte a zilei de miercuri, prezentarea Dolce&Gabbana a fost primul eveniment important din lumea modei organizat de un brand de lux după relaxarea restricţiilor pentru combaterea transmiterii noului coronavirus în cea mai mare parte dintre ţările europene.

 


Foto: (c) Alessandro Garofalo / REUTERS



Designerii Domenico Dolce şi Stefano Gabbana au declarat înaintea show-ului că au avut nevoie de mult timp ca să îşi dea seama dacă organizarea unui astfel de spectacol ar fi posibil, dar că doresc să transmită un mesaj de optimism potrivit căruia Italia - una dintre ţările cele mai afectate de pandemie - încearcă să revină la o viaţă normală.

Întrucât criza sanitară a forţat casele de modă de lux să-şi închidă magazinele şi să încetinească activitatea unităţilor de producţie, brandurile au anulat evenimente sau au optat pentru versiunea fără public, în format exclusiv digital, cum a fost cazul evenimentului dedicat colecţiilor de haute couture de la Paris la începutul acestei luni.

 


Foto: (c) Alessandro Garofalo / REUTERS



Săptămânile dedicate modei reprezintă un moment crucial pentru designeri de a-şi prezenta creaţiile către media şi clienţi, şi atât Italia, cât şi Franţa - lidere în industria modei - speră ca din septembrie să revină la evenimente desfăşurate normal.

Inspirat de culorile Coastei Amalfitane şi de apele acesteia, defilarea de miercuri a Dolce&Gabbana, dedicată colecţiilor masculine pentru sezonul primăvară/vară 2021, a avut loc la Rozzano, la sud de Milano, şi a cuprins 102 piese de vestimentaţie în diferite nuanţe de albastru, unele dintre acestea cu imprimeuri reprezentând statui în stil neoclasic.

 


Foto: (c) Alessandro Garofalo / REUTERS



La eveniment au participat circa 200 de persoane, în special invitaţi italieni - în comparaţie cu un public de peste 500 înainte de pandemie. Spectatorii care se regăsesc în mod obişnuit în primul rând la astfel de evenimente - celebrităţi din străinătate şi cumpărători din China, reporteri şi persoane influente - au fost ţinuţi deoparte de eveniment din cauza restricţiilor de călătorie.

Manechinele nu au purtat măşti pe podiumul de defilare - casa de modă italiană a lansat recent o colecţie de pijamale cu măşti asortate -, încă cei doi designeri şi-au făcut tradiţionala apariţie de la finalul prezentării echipaţi cu măşti.

Evenimentul, pentru care furnizorii au muncit benevol şi care are drept finalitate sprijinirea cercetării conduse de fundaţia Humanitas în domeniul COVID-19, a declanşat o dezbatere pe Twitter despre oportunitatea unei adunări publice cu participare multinaţională în condiţiile în care multe ţări se află încă în perioada de izolare şi se tem de un al doilea val de infecţii.

''Milano se simte în siguranţă, cu măşti şi verificarea temperaturii peste tot. Îmi pare bine că pot vedea din nou modă şi că îmi pot revedea prietenii'', a declarat jurnalistul de modă Luke Leitch pe Instagram. AGERPRES/(AS-autor: Simona Tatu, editor: Gabriela Ionescu, editor online: Simona Aruştei)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.