COD GALBEN: 02-07-2020 ora 10 Intre 02 - 03 iulie se va semnala caniculă şi disconfort termic COD PORTOCALIU: 02-07-2020 ora 10 Intre 02 iulie, ora 18:00 – 03 iulie, ora 06:00 se va semnala instabilitate atmosferică accentuată COD GALBEN: 02-07-2020 ora 10 Intre 03 iulie, ora 06:00 – 04 iulie, ora 10:00 Fenomene vizate se va semnala 03 iulie, ora 06:00 – 04 iulie, ora 10:00 Fenomene vizate COD ROSU: 02-07-2020 ora 19 Intre 19:25 si 20:00 se va semnala grindină de mari și medii dimensiuni, averse torențiale ce vor cumula 40...50 l/mp, frecvente descărcări electrice, vijelie. in Județul Arad; COD ROSU: 02-07-2020 ora 19 Intre 19:15 si 20:00 se va semnala averse torențiale ce vor cumula 40...50 l/mp - în zona atenționată în uiltima oră s-au acumulat 40...50 l/mp, frecvente descărcări electrice, intensificări ale vântului - vijelie. in Județul Timiş;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

De la ''White Fragility'' la ''The New Jim Crow'', literatura despre istoria discriminării rasiale în Statele Unite se vinde până la epuizarea stocurilor, americanii căutând să se educe în contextul extinderii la nivel naţional a protestelor faţă de uciderea persoanelor de culoare neînarmate, relatează joi Reuters.

În timp ce moartea lui George Floyd, care a fost ţintuit la pământ sub genunchiul unui poliţist alb în Minneapolis, a condus la proteste de stradă desfăşurate de peste o săptămână în mai multe state, americanii apelează la cărţi, filme şi emisiuni de televiziune despre decenii de discriminare.

Cărţile de nonficţiune despre experienţele trăite de persoane de culoare conduc în lista de bestseller-uri de pe Amazon.com, printre acestea numărându-se şi cărţi pentru copii, precum ''We're Different, We're the Same'' din seria ''Sesame Street''. Multe titluri sunt epuizate, iar exemplarele la mâna a doua sunt comercializate la preţuri care ajung şi până la 50 de dolari.

Pe site-ul Barnes and Noble, opt dintre bestseller-urile din Topul 10 sunt cărţi publicate anterior, precum ''Between the World and Me'', de Ta-Nehisi Coates, şi ''So You Want to Talk About Race'', de Ijeoma Oluo.

''Asta nu se întâmplă în fiecare zi... Bestseller-urile de pe locurile 1 şi 2 din acest moment de pe @amazon sunt două cărţi care vorbesc despre rasism'', a scris în această săptămână pe Twitter autorul cărţii ''How To Be an Anti-Racist'', Ibram X. Kendi.

În timp ce protestele de stradă au depăşit limitele legate de culoare, americanii au căutat şi au distribuit mai departe prietenilor liste de lecturi recomandate prin mesaje publicate pe Twitter şi Instagram.

Kendi, care a întocmit în weekend o astfel de listă pentru New York Times, a scris că obiectivul a fost acela de a ''ne confrunta convingerile egoiste şi de a ne face mai conştienţi că 'Nu sunt rasist' este un slogan al negării''.

Americanii sunt de asemenea îndemnaţi să facă achiziţii prin intermediul librăriilor independente sau ai căror proprietari sunt persoane de culoare, într-un gest concret de suport.

Recomandările se extind la filme şi emisiuni de televiziune, precum ''Dear White People'', ''Moonlight'' şi ''Do the Right Thing''.

La rândul său, Ava DuVernay, regizoarea dramelor ''Selma'' şi ''When They See Us'', a lansat o platformă online de educare care vizează utilizarea unui astfel de conţinut ca ''rampă de lansare pentru o înţelegere mai profundă''.

Studioul de filme Warner Bros. a pus la dispoziţie în luna iunie, în mod gratuit pe platforme digitale, filmul din 2019 ''Just Mercy'', despre avocatul pentru drepturi civile Bryan Stevenson. ''O resursă pe care o putem oferi cu modestie celor interesaţi să afle mai multe despre rasismul sistemic care ne afectează societatea'', a argumentat Warner Bros. AGERPRES/(AS - autor: Dana Purgaru, editor: Ana Bîgu, editor online: Irina Giurgiu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.