COD GALBEN: 30-03-2020 ora 14 Intre 30 martie, ora 22:00 - 01 aprilie, ora 10:00 se va semnala ninsori moderate cantitativ, strat de zăpadă local consistent, temporar viscol în zona montană înaltă in ninsori moderate cantitativ, strat de zăpadă local consistent, temporar viscol în zona montană înaltă; COD GALBEN: 30-03-2020 ora 16 Intre 16:20 si 18:00 se va semnala intensificări locale ale vântului cu viteze la rafală de 55...60 km/h in Județul Dolj, Județul Mehedinţi; COD GALBEN: 30-03-2020 ora 13 Intre 13:00 si 17:00 se va semnala intensificări locale și temporare ale vântului, cu rafale de 55...60 km/h. in Județul Botoşani, Județul Suceava, Județul Iaşi;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Revista londoneză Time Out, o prestigioasă publicaţie dedicată gastronomiei şi activităţilor zilnice culturale şi de divertisment, şi-a schimbat denumirea în Time In şi a decis să renunţe la ediţia sa tipărită, după ce pandemia de coronavirus i-a obligat pe cititorii ei obişnuiţi să evite ieşirile în oraş şi plimbările pe străzile capitalei britanice, informează Reuters.

Lansată în 1968 pentru a detalia toate activităţile cultural-artistice din capitala Marii Britanii, această revistă săptămânală era distribuită în mijloacele de transport în comun şi disponibilă în regim de gratuitate în cafenele, baruri, magazine şi galerii de artă.

Grupul editorial Time Out a extins distribuţia revistei la 328 de oraşe din lumea întreagă prin listări online, evenimente şi mărci comerciale.

Luni, reprezentanţii grupului au declarat că din cauza izolării la domiciliu a rezidenţilor, revista va deveni o publicaţie cu distribuţie exclusiv online şi îi va învăţa pe cititori modul în care vor putea să susţină afacerile locale şi să aibă acces la evenimente culturale locale prin intermediul unor rubrici precum "Time In Daily" şi "The best of the city - straight to your sofa".

Grupul Time Out, care este listat la Bursa de la Londra, administrează reviste, site-uri, platforme mobile şi evenimente live în 58 de ţări.

Într-o declaraţie oficială, grupul britanic a anunţat că a avut 63 de milioane de cititori în 2019. Pandemia de coronavirus a determinat deja închiderea pieţelor sale gastronomice şi cultural-artistice, afectându-i în acelaşi timp şi veniturile obţinute din publicitate. AGERPRES/(AS - autor: Florin Bădescu, editor: Mariana Ionescu, editor online: Simona Aruştei)

 

Sursa foto: www.timeout.com

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.