COD GALBEN: 14-08-2020 ora 10 Intre 14 august, ora 18:00 – 15 august, ora 10:00Fenomene vizate se va semnala 14 august, ora 18:00 – 15 august, ora 10:00Fenomene vizate COD GALBEN: 14-08-2020 ora 10 Intre 15 august, ora 10:00 – 16 august, ora 10:00Fenomene vizate se va semnala 15 august, ora 10:00 – 16 august, ora 10:00Fenomene vizate

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Grupul Billboard va integra vizionările de videoclipuri muzicale de pe YouTube în clasamentul său dedicat vânzărilor de albume în Statele Unite, pentru a evidenţia mai bine modurile de consum ale muzicii din zilele noastre, informează AFP.

Clasamentul titlurilor muzicale - al single-urilor - includea deja, din 2013, numărul de vizualizări de pe YouTube, platforma video a grupului Google, însă ele nu erau luate în calcul până acum în alcătuirea ierarhiei săptămânale oficiale dedicate albumelor.

Billboard 200, care conţine în fiecare săptămână cele mai mari 200 de vânzări de albume din Statele Unite, va integra, de asemenea, difuzările prin intermediul platformelor Spotify, Apple şi Tidal.

Vor fi luate în calcul doar videoclipurile oficiale, publicate online direct de către deţinătorii de drepturi sau în numele lor, au anunţat reprezentanţii Billboard într-un comunicat.

"Obiectivul nostru este de a fi în mod continuu reactivi şi de a reflecta evoluţia peisajului muzical", a declarat, vineri, Deanna Brown, preşedintele grupului Billboard-The Hollywood Reporter, citată în acelaşi comunicat.

"Popularitatea unor stiluri muzicale precum muzica latino, hip-hop şi electro, care domină clasamentele de pe YouTube, va fi de acum luată în calcul pe deplin", a comentat Lyor Cohen, directorul departamentului muzical din cadrul YouTube, citat la rândul său în comunicat.

Din 1940, anul înfiinţării unui clasament naţional în Statele Unite de către revista Billboard, şi până în 2005, doar vânzările fizice de discuri erau luate în calcul, înainte de a fi adăugate descărcările online, apoi ascultările online, în 2013.

Noua modificare va intra în vigoare odată cu topul ce va fi publicat pe 18 ianuarie 2020, pentru vânzări, ascultări şi vizionări online cuprinse între 3 şi 9 ianuarie.

Potrivit criteriilor Billboard, 3.750 de vizionări pe o platformă gratuită, precum YouTube, echivalează cu o vânzare de album în format fizic. Pentru platformele cu plată, 1.250 de ascultări sau vizionări echivalează cu o vânzare de album în format fizic. AGERPRES/(AS - autor: Florin Bădescu, editor online: Andreea Lăzăroiu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.