COD GALBEN: 08-12-2021 ora 23 Intre 23:00 si 05:00 se va semnala local, ceață care determină scăderea vizibilității sub 200 m, izolat sub 50 m, ce va favoriza, în funcție și de condițiile locale, formarea ghețușului in Județul Argeş, Județul Prahova, Județul Buzău;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bloomberg a anunţat miercuri lansarea unui serviciu cu plată dedicat utilizatorilor privaţi, marcând astfel o modificare a strategiei adoptate de grupul american, al cărui model de business era până acum construit în întregime pe baza unor servicii care se adresează profesioniştilor din diverse sectoare de activitate, informează AFP.

Această companie, înfiinţată în 1981 de Michael Bloomberg, şi-a datorat succesul terminalelor sale, care furnizează informaţii financiare în timp real profesioniştilor din mai multe domenii.

În 1990, grupul şi-a sporit oferta înfiinţând Bloomberg Business News, o divizie ce a devenit apoi o agenţie de presă de prestigiu, cu o prezenţă largă pe plan mondial, al cărei model de afaceri este orientat spre companii şi clienţi profesionişti.

Bloomberg a lansat şi un post de televiziune, un post de radio şi a cumpărat în 2009 revista BusinessWeek.

Odată cu apariţia internetului, Bloomberg a dezvoltat un site şi aplicaţii ce permit utilizatorilor privaţi să obţină acces gratuit la o parte din informaţiile publicate de agenţia sa de presă, după modelul altor agenţii majore precum Associated Press, Reuters şi AFP.

Miercuri, grupul american a anunţat lansarea unei oferte plătite destinate utilizatorilor privaţi, care va asigura în special, contra unui abonament lunar de 34,99 de dolari, accesul la aplicaţii mobile, la site-ul Bloomberg.com şi la postul BloombergTV.

Deşi niciuna dintre aplicaţii nu este gratuită, Bloomberg permite totuşi accesul la 10 articole gratuite pe lună. Dincolo de acest prag, accesul la conţinuturile publicate de Bloomberg este posibil doar cu ajutorul unui abonament.

"Grupul produce conţinut (editorial) despre care noi credem că merită să fie plătit pentru a putea fi accesat", au explicat Justin Smith, directorul general al Bloomberg Media Group, filiala mass-media a grupului, şi John Micklethwait, redactorul-şef al agenţiei Bloomberg, într-o scrisoare adresată miercuri angajaţilor grupului şi publicată apoi pentru publicul larg. AGERPRES/(AS - autor: Florin Bădescu, editor: Codruţ Bălu, editor online: Simona Aruştei)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.