COD GALBEN: 21-01-2018 ora 11 Intre 22 ianuarie, ora 05 - 22 ianuarie, ora 22 se va semnala intensificări susținute ale vântului, ninsori viscolite

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Iaşi, 12 iul/Agerpres/ - Poliţiştii ieşeni au demarat o anchetă după ce mai multe mame s-au plâns că au fost înşelate, după ce au fost ademenite pe reţelele de socializare cu oferte la scutece pentru copii.

Femeile au depus o plângere la poliţie, după ce şi-au dat seama că nu mai au cum să îşi recupereze banii investiţi în scutece pentru copii, oferite la preţ promoţional pe un grup de socializare.

"În cursul acestei zile (miercuri-n.r.), la sediul Inspectoratului de Poliţie Judeţean s-au prezentat 14 persoane care au reclamat faptul că sunt victime ale unei posibile infracţiuni de înşelăciune prin intermediul internetului. În urma primirii plângerilor, poliţiştii efectuează verificări pentru stabilirea întregii situaţii de fapt şi luării măsurilor legale care se impun", a declarat purtătorul de cuvânt al IPJ Iaşi, Anca Vâjiac.

Potrivit femeilor înşelate, anunţurile au fost publicate în grupuri dedicate persoanelor care au copii mici, preţurile fiind şi de trei ori mai mici decât în magazin.

"Erau grupuri de genul vânzări din diverse localităţi, chiar şi din Iaşi. Apăreau tot felul de oferte super tentante. Iniţial nu am fost super încântată de ideea de a da banii în avans, pentru că acesta era singurul dezavantaj, să le dai banii în avans, să le plăteşti ofertele. Aveau termen de livrare undeva 25 - 40 de zile lucrătoare", a declarat Alina Andrieş, una dintre femeile care s-au prezentat, miercuri, la Poliţie pentru a depune plângere.

Femeile s-au plâns că, în realitate, comenzile au fost livrate abia după cinci luni sau nu au mai fost primite deloc. Mamele au cerut să li se returneze sumele achitate în avans, fapt care s-a întâmplat doar în câteva situaţii.

"Deşi ţineam legătura cu cineva, banii i-am virat în contul altei persoane. Când am primit comanda după 5 luni, a venit cu compensaţii, cadouri şi automat m-am gândit că e o ofertă super bună şi am mai dat o comandă. De pe 21 februarie, de când am achitat, până în momentul de faţă, nici măcar explicaţii nu am mai primit, nici la telefon nu răspund", a declarat Alina Andrieş.

Acum femeile nu cred că îşi vor mai putea recupera banii, dar speră ca poliţia să rezolve problema.

Reprezentanţii IPJ recomandă cetăţenilor ca în momentul în care vor să facă cumpărături pe internet să achiziţioneze produse de pe site-uri de profil şi să aleagă varianta plăţii la primirea coletului. AGERPRES/(A-autor: Daniela Malache, editor: Diana Dumitru)
Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.