COD GALBEN: 17-05-2025 ora 10 Intre 17 mai, ora 10 – 17 mai, ora 21 se va semnala intensificări ale vântului

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Istoria Mitsubishi Motors începe în 1870, când tânărul antreprenor japonez Yataro Iwasaki a decis să pornească o afacere pe cont propriu, compania navală Tsukumo Shokai. Pentru a crea logo-ul companiei el a folosit emblema familiei sale alcătuită din trei diamante şi emblema clanului Tosa, alcătuită din trei frunze de stejar unite. Logo-ul actual reprezintă trei diamante unite şi a fost înregistrat în 1941.

În 1875, Iwasaki a hotărât să schimbe numele companiei conform logo-ului - Trei Diamante, în japoneză - Mitsubishi. Ulterior compania şi-a extins activitatea, trecând la construcţia de nave, producţia de petrol şi oţel, industria chimică, electronice, potrivit site-ului www.mitsubishi-motors.ro.

Prima linia de producţie de automobile din Japonia a companiei Mitsubishi a fost creată în 1917, cu modelul A, inspirat după modelul T de la Ford. Un an mai târziu a apărut primul camion Mitsubishi, iar primul autobuz a fost produs în 1932.

În 1970 divizia care fabrica motoare pentru automobile s-a constituit într-o companie numită Mitsubishi Motors Corporation.

În prezent, Mitsubishi este prezent în peste 170 de ţări, dintre care 30 din Europa. Aici a pătruns în 1974, odată cu apariţia modelului Lancer şi continuă dezvoltarea pe pieţele europene, inclusiv în România.

În decembrie 2002 a fost creat Mitsubishi Motors Europe, cu sediul la Amsterdam, care se ocupă de vânzarea, marketingul şi distribuţia automobilelor, a pieselor de schimb şi a accesoriilor în Europa, precizează www.mitsubishi-motors.ro.

În privinţa camionetelor Mitsubishi, după 9 ani şi 1.300.000 de unităţi produse, până în decembrie 2014, actualul model pick-up Mitsubishi L200 este pe punctul de a fi retras, odată cu lansarea în premieră europeană a succesorului său, la cea de-a 85-a ediţie a Salonului Internaţional de la Geneva - noul model reprezentând viitoarea generaţie de pick-up de o tonă.

În timp ce folosirea civilă a camionetelor este destul de recentă în Europa, clienţii de L200 beneficiază de şase decenii de cercetare de piaţă, pe care Mitsubishi Motors le-a folosit când a început procesul de dezvoltare al noii sale camionete, pornind de la succesul obţinut cu modelele simple precum Mizushima în 1946 - un model de camionetă cu trei roţi, produs la fabrica Mitsubishi Mizushima Motor Vehicle Works - până la cele patru generaţii succesive de L200, ce au acumulat împreună un volum de producţie de 4.077.000 unităţi între 1978 şi toamna anului 2014. Aproximativ 440.000 de unităţi sunt încă funcţionale în Europa.

În Europa, unde volumul total al vânzărilor actualului model L200 va ajunge la peste 220.000 unităţi până la finalul producţiei, modelul L200 aduce cel mai mare profit regiunii. În 2014 - ultimul an de producţie complet - au fost vândute 18.371 unităţi (excluzând Rusia şi Ucraina), reprezentând 13% din piaţa europeană a producătorului japonez (34 de ţări), acest volum de vânzări impresionant fiind realizat în mare parte de Anglia, Turcia, Franţa, Germania şi Austria.

Noul L200, model strategic şi reprezentativ pentru Mitsubishi Motors Corporation, a fost dezvoltat sub forma conceptului de Ultimate Sport Utility Track (autoutilitară sport) care introduce noi standarde de fiabilitate, rezistenţă, confort interior şi manevrabilitate, pentru a satisface nevoile în continuă diversificare ale clientelei globale de pick-up-uri.

Noul motor din aluminiu, Diesel turbocharged MIVEC de 2,4 litri (4N15), precum şi rezistenţa scăzută la înaintare permit scăderea emisiilor de CO2 cu 17%, faţă de modelul precedent. Noua variantă L200 în versiunea de echipare cu noua transmisie manuală în 6 trepte obţine un minim de emisii de CO2 de 169 g/km.

Modelele comercializate în prezent sunt i-MiEV, Space Star, Lancer Sport Sedan, Noul ASX, Noul Outlander, Outlander PHEV, Pajero 3 uşi, Pajero 5 uşi, L200 Cabină Club, L200 Cabină Dublă, conform www.mitsubishi-motors.ro. AGERPRES/(Documentare - Marina Bădulescu, editor: Mariana Zbora-Ciurel)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - [email protected].

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.