COD GALBEN: 18-10-2019 Intre 03:15 si 09:00 se va semnala - ceaţă care determină vizibilitate scăzută, local sub 200 m şi izolat sub 50 m in Județul Constanta, Județul Tulcea; COD GALBEN: 18-10-2019 Intre 03:00 si 06:00 se va semnala Local ceață care reduce vizibilitatea sub 200 m și izolat sub 50 m. in Județul Bacău, Județul Galaţi, Județul Neamţ, Județul Vrancea, Județul Iaşi, Județul Vaslui; COD GALBEN: 18-10-2019 Intre 03:00 si 09:00 se va semnala ceață ce determină vizibilitate redusă, local sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Brăila, Județul Ialomiţa, Județul Buzău, Județul Călăraşi; COD GALBEN: 18-10-2019 Intre 03:00 si 09:00 se va semnala ceaţă care determină scăderea vizibilităţii, local sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Harghita;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Berlin, 10 feb /Agerpres/ - Pasagerul ce fusese dat dispărut în urma accidentului feroviar produs marţi, după coliziunea a două trenuri în sudul Germaniei, a fost găsit decedat, ceea ce face ca bilanţul tragediei să ajungă la 11 morţi şi 78 de răniţi, a anunţat miercuri poliţia germană, potrivit DPA.

Accidentul s-a produs marţi în jurul orei locale 06:50 (05:50 GMT) la o oră de vârf în cursul dimineţii, aproximativ la jumătatea drumului de şase kilometri între staţiunea Bad Aibling şi oraşul Kolbermoor din Bavaria, în apropiere de graniţa cu Austria.

Trenurile transportau în total circa 150 de pasageri, în principal navetişti. Conform poliţiei, mai multe persoane s-ar fi putut afla în trenuri dacă această săptămână nu era una de vacanţă.

Sute de membri ai serviciilor de urgenţă, inclusiv echipe de salvamontişti, au intervenit pentru a-i salva pe pasageri de la locul accidentului, unde vagoanele de tren au rămas răsturnate lângă şine. Optsprezece persoane sunt rănite grav, iar alte 60 au suferit răni uşoare, conform poliţiei.

Accidentul, care a avut loc într-o curbă cu vizibilitate redusă, a fost cauzat de o 'eroare umană', potrivit rezultatelor anchetei preliminare. Experţii examinează două 'cutii negre' găsite bordul trenurilor, o a treia fiind dată dispărută la locul accidentului.

Ministrul transporturilor german Alexander Dobrindt a menţionat că trenurile şi calea ferată erau dotate cu sistemul automat de frânare PZB, care a fost introdus în Germania după ce 10 persoane au murit în 2011 în apropiere de Magdeburg, atunci când un conductor de tren nu a oprit la două semnale roşii.

Cel mai grav accident de tren survenit în Germania după război s-a produs în 1998, când 101 persoane au murit în oraşul Eschede după ce un tren de mare viteză a deraiat. AGERPRES/(AS - autor: Tudor Martalogu, editor: Gabriela Ionescu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.