COD GALBEN: 22-01-2018 ora 23 Intre 23:00 si 05:00 se va semnala - intensificări ale vântului cu rafale, in general de 55 - 60 km/h. in Județul Constanța, Județul Tulcea; COD GALBEN: 22-01-2018 ora 21 Intre 21:30 si 02:00 se va semnala ceaţă ce determină scăderea vizibilităţii local sub 200 m şi izolat sub 50 m in Județul Olt, Județul Vâlcea;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Moscova, 8 feb /Agerpres/ - Duster, Logan şi Sandero s-au situat, luna trecută, în topul celor mai bine vândute 25 de modele în Rusia, conform datelor publicate de Association of European Businesses (AEB), însă livrările de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare pe această piaţă au scăzut cu 29,1%, la 81.849 unităţi, pe fondul problemelor cu care se confruntă economia şi a deprecierii rublei, transmite Reuters.

În ianuarie, pe primul loc în topul celor mai bine vândute maşini în Rusia s-a situat Lada Granta (7.377 unităţi), fabricată de AvtoVAZ, urmată de Solaris, de la Hyundai (5.626 unităţi), şi Rio, de la Kia (3.553 unităţi). Pe locul şapte se află Duster, cu 2.379 vehicule, locul 12 este ocupat de Logan, cu 1.481 unităţi, în timp ce locul 20 a aparţinut lui Sandero, cu 1.043 de vehicule.
Duster, Logan şi Sandero sunt fabricate de Renault.

Anul trecut, au fost vândute în Rusia 1,6 milioane de autoturisme şi vehicule comerciale uşoare, faţă de 2,49 milioane de vehicule în 2014 - cel mai semnificativ declin de la precedenta recesiune cu care s-a confruntat Rusia - în 2009. Anul acesta, cererea va scădea probabil cu încă 4,7%, la 1,53 milioane de vehicule, a anunţat, luna trecută, Joerg Schreiber, preşedintele Association of European Businesses.

Deprecierea rublei creează o situaţie dificilă pentru producătorii auto, determinând majorarea preţurilor. Totuşi, 2016 va fi un an mai puţin turbulent pentru piaţa auto, iar ritmul declinului se va atenua, a dat asigurări Schreiber.

Recesiunea cu care se confruntă Rusia pune într-o situaţie dificilă alianţa Renault - Nissan, care controlează cel mai mare producător auto rus, AvtoVAZ. Cei trei parteneri au ca obiectiv pentru acest an să ajungă la o cotă de piaţă de cel puţin 40% anul acesta.

Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit în opt ani un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană. AGERPRES/(AS - autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică)
Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.