COD GALBEN: 29-11-2020 Intre 02:15 si 06:00 se va semnala ploaie slabă care va depune polei in Județul Gorj, Județul Olt, Județul Vâlcea, Județul Dolj, Județul Mehedinţi; COD GALBEN: 29-11-2020 Intre 02:00 si 06:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m, izolat sub 50 m. in Județul Galaţi, Județul Vrancea; COD GALBEN: 29-11-2020 Intre 02:00 si 08:00 se va semnala local și temporar - ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m; izolat și trecător, burniță sau ploaie slabă care va depune polei in Județul Brăila, Județul Ialomiţa, Județul Argeş, Județul Prahova, Județul Buzău, Județul Călăraşi, Județul Giurgiu, Județul Ilfov, Județul Teleorman, Județul Dâmboviţa; COD GALBEN: 29-11-2020 Intre 02:00 si 06:00 se va semnala local - ceață care va determina scăderea vizibilității sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Constanta, Județul Tulcea;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Berlin, 13 oct / Agerpres/ - Grupul auto Volkswagen va diferenţia mai mult cele trei mărci de masă din portofoliul său (VW, Skoda şi Seat), pentru a reduce suprapunerile şi a calma tensiunile interne, a declarat joi directorul general Matthias Mueller, transmite Reuters.

Volkswagen, cel mai mare constructor auto mondial şi european, vrea să devină mai eficient pentru a putea finanţa tranziţia la vehiculele electrice în urma scandalului Dieselgate.

Matthias Mueller a informat că boardul executiv a fixat noi obiective pentru mărcile sale de masă pe baza celor 14 grupuri de clienţi de pe piaţa europeană. "Principala provocare este să atingem o acoperire perfectă a pieţei cu teritorii clare pentru mărci...Trebuie să fim capabili să utilizăm mai bine sinergiile pe care le oferă alianţa noastră unică de mărci", a declarat Matthias Mueller, la o reuniune a aproximativ 400 de manageri organizată la Wolfsburg.

O serie de surse din interiorul VW au declarat săptămâna trecută pentru Reuters că managerii şi sindicatele de la VW vor să reducă concurenţa care vine de la marca low-cost Skoda, prin mutarea unei părţi din producţie în Germania. În replică, Skoda şi-a reafirmat angajamentul faţă de ţara de origine, anunţând că intenţionează să facă angajări în Cehia.

Poziţionarea mărcilor noastre este "un subiect emoţional care recent a făcut valuri" a recunoscut Mueller. "Desigur, uneori este foarte dificil să realizeze un echilibru între diferite interese" a adăugat şeful de la Volkswagen.

Separat, Matthias Mueller a informat că grupul Volkswagen se aşteaptă să realizeze economii semnificative cu costurile de dezvoltare la mărcile sale premium Audi şi Porsche prin nouă lor platformă comună de producţie pentru vehiculele electrice.

Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania. AGERPRES/(AS - autor: Constantin Balaban, editor: Andreea Marinescu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.