Volkswagen vrea să diferențieze mai bine brandurile din portofoliul său pentru a crește eficiența

 •  Economie
8516 afişări

Grupul auto Volkswagen va diferenția mai mult cele trei mărci de masă din portofoliul său (VW, Skoda și Seat), pentru a reduce suprapunerile și a calma tensiunile interne, a declarat joi directorul general Matthias Mueller, transmite Reuters.

08fcd11f-5b9d-4f2e-b4b5-1a810575546d

Volkswagen, cel mai mare constructor auto mondial și european, vrea să devină mai eficient pentru a putea finanța tranziția la vehiculele electrice în urma scandalului Dieselgate.

Matthias Mueller a informat că boardul executiv a fixat noi obiective pentru mărcile sale de masă pe baza celor 14 grupuri de clienți de pe piața europeană. "Principala provocare este să atingem o acoperire perfectă a pieței cu teritorii clare pentru mărci...Trebuie să fim capabili să utilizăm mai bine sinergiile pe care le oferă alianța noastră unică de mărci", a declarat Matthias Mueller, la o reuniune a aproximativ 400 de manageri organizată la Wolfsburg.

O serie de surse din interiorul VW au declarat săptămâna trecută pentru Reuters că managerii și sindicatele de la VW vor să reducă concurența care vine de la marca low-cost Skoda, prin mutarea unei părți din producție în Germania. În replică, Skoda și-a reafirmat angajamentul față de țara de origine, anunțând că intenționează să facă angajări în Cehia.

Poziționarea mărcilor noastre este "un subiect emoțional care recent a făcut valuri" a recunoscut Mueller. "Desigur, uneori este foarte dificil să realizeze un echilibru între diferite interese" a adăugat șeful de la Volkswagen.

Separat, Matthias Mueller a informat că grupul Volkswagen se așteaptă să realizeze economii semnificative cu costurile de dezvoltare la mărcile sale premium Audi și Porsche prin nouă lor platformă comună de producție pentru vehiculele electrice.

Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi și Bugatti, dar și camioanele MAN și Scania.

AGERPRES/(AS — autor: Constantin Balaban, editor: Andreea Marinescu)

Etichete:
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Comentează


Articole recomandate


Știrile momentului

Știri recente din Economie

Cele mai citite din Economie

Tu actualizezi lumea.

Ai filmat sau fotografiat un eveniment ieșit din comun? Noi îţi publicăm știrea.

Află mai multe