COD GALBEN: 15-12-2017 ora 11 COD GALBEN: 15-12-2017 ora 23 Intre 23:00 si 05:00 se va semnala intensificări ale vântului, cu viteze care la rafală vor atinge și depăși 55...65 km/h in Județul Timiş, Județul Arad, Județul Caraş-Severin;

CURS BNR

EUR
4.6346Up
USD
3.9285Up
GBP
5.2711Up
CHF
3.9729Up
MDL
0.2275Down
BGN
2.3697Up
Sursa: Banca Naţională a României
Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bucureşti, 13 oct /Agerpres/ - Asocierea Baicons Impex SRL - Acciona Ingenieria SA a demarat lucrările pentru realizarea studiilor geotehnice în zona Podului Grădiştea, a anunţat, vineri, Compania Naţională de Căi Ferate "CFR" SA, într-un comunicat.

Studiul de fezabilitate va prezenta varianta optimă de traseu şi planificarea activităţilor proiectului tehnic printr-o soluţie de execuţie pe două loturi, respectiv: Lotul I - Redeschiderea circulaţiei feroviare pe podul peste râul Argeş, între Vidra şi Grădiştea, iar Lotul II - Modernizarea liniei CF Bucureşti Nord - Giurgiu Nord, până la frontieră.

"Asocierea Baicons Impex SRL - Acciona Ingenieria SA a demarat lucrările pentru prelevarea probelor de pământ la adâncimi de 10 - 30 de metri şi măsurătorile pentru determinarea caracteristicilor geotehnice ale terenului de fundare din zona Podului de la Grădiştea. Aceste investigaţii au drept scop asigurarea unui grad ridicat de încredere asupra viabilităţii traseului, a soluţiilor tehnice şi a structurilor definite în cadrul studiului de fezabilitate", se arată în comunicat.

Potrivit CFR, în prima etapă se va elabora documentaţia tehnico-economică necesară lansării procedurii de proiectare şi execuţie a lucrărilor pentru redeschiderea circulaţiei pe podul de cale ferată peste râul Argeş (lotul I), iar în cea de-a doua etapă vor fi stabilite soluţiile tehnice pentru modernizarea liniei Bucureşti Nord - Giurgiu Nord - Frontieră (lotul II).

Obiectivele generale ale proiectului vizează: redeschiderea circulaţiei pe podul de la Grădiştea, modernizarea liniei CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Frontieră, îmbunătăţirea confortului şi a siguranţei feroviare, reducerea timpului de călătorie prin creşterea vitezei de circulaţie, creşterea traficului de marfă de tranzit, respectiv asigurarea legăturilor/conexiunilor feroviare aferente segmentelor Jilava - Bucureşti Progresu şi Giurgiu Nord - Giurgiu Oraş.

Compania de Căi Ferate România (CFR) şi Asocierea Baicons Impex SRL - Acciona Ingenieria au semnat contractul privind elaborarea studiului de fezabilitate pentru modernizarea liniei Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Frontieră, inclusiv podul de la Grădiştea, valoarea acestuia fiind de 7,95 de milioane de lei, iar durata de implementare de 18 luni.

Studiul de fezabilitate va fi finanţat din fonduri externe nerambursabile, respectiv prin Programul Operaţional Infrastructura Mare (POIM). AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Oana Tilică)
Sursa: Administrația Națională de Meteorologie
Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.