COD PORTOCALIU: 25-05-2025 ora 10 Intre 25 mai, ora 20 – 27 mai, ora 10 Fenomene vizate: se va semnala cantități însemnate de apă COD GALBEN: 26-05-2025 Intre 06:50 si 10:00 se va semnala Intensificări ale vântului cu viteze la rafală de 90...120 km/h. in Județul Caraş-Severin , zona de munte de peste 1800 m, Județul Hunedoara , zona de munte de peste 1800 m;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

San Francisco, 6 sep /Agerpres/ - Reţeaua socială Facebook a supraevaluat, cu câteva zeci de milioane, numărul de internauţi care pot vedea mesajele publicitare pe platforma sa, susţin analiştii de la Pivotal Research Group, informează Reuters.

Serviciul Ads Manager de la Facebook revendică o audienţă potenţială de 41 de milioane de internauţi cu vârsta între 18 şi 24 de ani şi 60 de milioane de internauţi cu vârsta între 25 şi 34 de ani din SUA, în condiţiile în care datele oficiale ale recensământului de anul trecut arată că în SUA erau 31 de milioane de persoane cu vârsta între 18 şi 24 de ani şi 45 de milioane de persoane cu vârsta între 25 şi 34 de ani, subliniază analiştii.

"Chiar dacă problemele cu măsurătoarea ale celor de la Facebook nu îi vor descuraja pe cei care vor să cheltuiască bani pentru a-şi face publicitate pe Facebook, ele vor ajuta media, precum televiziunea, să îşi justifice bugetele şi ar putea limita creşterea Facebook în vânzarea de publicitate, dar şi la nivelul marjelor", a declarat analistul Brian Wieser, care îşi menţine recomandarea privind vânzarea acţiunilor Facebook cu o ţintă de preţ de 140 de dolari la finele acestui an.

La rândul său, Facebook explică faptul că estimările sale sunt destinate "evaluării numărului de persoane care într-o anumită zonă sunt susceptibile să vadă un mesaj publicitar pe care o companie ar putea să îl plaseze şi nu sunt concepute pentru a corespunde cu estimările privind datele privind populaţia sau recensământul".

Reţeaua socială precizează că estimările sale se bazează pe mai mulţi factori, precum comportamentul utilizatorului şi locaţia sa comparativ cu dispozitivele.

În luna septembrie a anului trecut, Facebook i-a avertizat pe investitori că timpul consacrat în medie de un internaut pentru a urmări mesajele publicitare online este umflat în mod artificial, pentru că ţine cont doar de mesajele video care sunt urmărite timp de cel puţin trei secunde, acesta fiind indicatorul de referinţă pentru o "vizualizare". Două luni mai târziu, reţeaua socială a lansat un nou blog pe site-ul său de Internet, botezat Metrics FYI, pentru a-i informa pe internauţi asupra noutăţilor şi a-şi corecta datele. AGERPRES/(AS - autor: Constantin Balaban, editor: Oana Tilică)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.