COD GALBEN: 14-08-2020 ora 10 Intre 14 august, ora 18:00 – 15 august, ora 10:00Fenomene vizate se va semnala 14 august, ora 18:00 – 15 august, ora 10:00Fenomene vizate COD GALBEN: 14-08-2020 ora 10 Intre 15 august, ora 10:00 – 16 august, ora 10:00Fenomene vizate se va semnala 15 august, ora 10:00 – 16 august, ora 10:00Fenomene vizate

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Berlin, 27 iul / Agerpres/ - Producătorul de maşini sport Porsche AG - o subsidiară a Volkswagen - va rechema la service 22.000 de modele Cayenne, după ce s-a descoperit un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel de trei litri, a anunţat joi ministrul german al Transporturilor, Alexander Dobrindt, transmit DPA şi Reuters.

Autorităţile de la Berlin vor cere o rechemare obligatorie, aşa cum prevede legea în astfel de situaţii. Rechemarea va include 22.000 de vehicule din Europa, le-a declarat jurnaliştilor Dobrindt.

Softul ilegal arată rezultate diferite ale emisiilor în timpul testelor de laborator faţă de condiţiile reale de drum.

Dobrindt a precizat că a retras certificarea pentru vehiculele încriminate, iar Porsche va suporta integral costul rechemării la service.

Anul trecut, Autoritatea Federală din domeniul Transporturilor din Germania (KBA) a anunţat începerea rechemărilor voluntare la service pentru 630.000 de vehicule pentru rezolvarea neregularităţilor legate de nivelul emisiilor, descoperite în urma investigaţiilor demarate ca urmare a scandalului "Dieselgate".

Iniţial vor fi reparate 10.500 modele Porsche Macan 4x4 cu motoare diesel, unul din cele mai bine vândute vehicule de către Porsche, acţionarul majoritar al Volkswagen.

După ce Volkswagen a recunoscut că, în perioada 2005 - 2015, a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel, Guvernul de la Berlin a ordonat efectuarea de teste de emisii la toatele modelele de autovehicule aflate în prezent în circulaţie în Germania.

Analiştii susţin că la vehiculele incriminate sistemul de filtrare a emisiilor poluante este dezactivat când temperatura exterioară coboară sub un anumit nivel. Conform normelor europene în vigoare, această procedură nu este permisă decât în situaţia în care permite evitarea unui accident sau pagubelor produse motorului. În consecinţă, Guvernul german a cerut producătorilor auto să revizuiască acest mecanism. De asemenea, Alexander Dobrindt a cerut o adaptare a normelor europene "pentru a putea fi făcută mai uşor diferenţa între mecanismele autorizate şi cele care nu sunt autorizate".AGERPRES/(AS - autor: Mihaela Dicu, editor: Nicoleta Gherasi)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.