Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Beijing, 14 apr /Agerpres/ - Vânzările Ford pe piaţa chineză au înregistrat un declin de 21% în primul trimestru din acest an, la 90.457 vehicule, ca rezultat al majorării taxelor pe cea mai mare piaţă auto din lume, transmite Reuters.

La vehiculele care nu beneficiau de reduceri de taxe, livrările au urcat cu peste 10% în perioada ianuarie-martie 2017, a informat producătorul auto american.

În schimb, vânzările auto pe piaţa chineză au înregistrat în primul trimestru din acest an cel mai semnificativ avans din 2014, a anunţat marţi Asociaţia Producătorilor Auto din China (CAAM). Vânzările totale, care includ camioanele şi autobuzele, au crescut cu 4% în martie, la 2,5 milioane de unităţi. CAAM se aşteaptă ca în 2017 livrările să crească cu 5%, faţă de un avans de 13,7% în 2016

Anul trecut, autorităţile de la Beijing au decis să reducă la jumătate taxa de 10% la achiziţionarea maşinilor cu motoare de 1,6 litri sau mai mici, pentru a stimula vânzările pe piaţa chineză. În ianuarie, taxa a fost majorată, de la 5% la 7,5%, iar în ianuarie 2018 ar urma să ajungă la 10%.

Aproximativ 70-75% din maşinile Ford vândute în China se calificau pentru reducerile de taxe, a declarat sâmbătă şeful Ford, Mark Fields, adăugând că se aşteaptă la îmbunătăţirea vânzărilor în următoarele luni.

Luna aceasta, Ford a anunţat că va lansa în 2018 un vehicul hibrid plug-in pe piaţa chineză şi un SUV complet electric în următorii cinci ani, în vederea îndeplinirii obiectivului de a investi în noile tehnologii.

Decizia Ford vine într-un moment în care autorităţile de la Beijing acordă subvenţii la achiziţionarea anumitor modele electrice şi cer producătorilor auto să vândă mai multe vehicule electrice, pentru a reduce poluarea şi a promova inovaţiile tehnologice.

Ford intenţioneze ca până în 2025 aproximativ 70% din vehiculele sale vândute în China să fie hibride convenţionale, hibride plug-in sau complet electrice.

La începutul anului viitor, Ford va lansa sedanul Mondeo Energi, primul său model hibrid produs local, împreună cu partenerul chinez Changan. China este cea mai mare piaţă auto din lume, înaintea SUA.

Ford Motor are aproximativ 197.000 de angajaţi şi 67 de fabrici în întreaga lume. Al doilea mare producător auto din SUA, Ford, este prezent şi pe piaţa din România. AGERPRES/(AS - autor: Mihaela Dicu, editor: Mariana Nica)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.