COD GALBEN: 27-01-2020 ora 23 Intre 23:00 si 05:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității local sub 200 m in Județul Harghita; COD GALBEN: 27-01-2020 ora 22 Intre 22:00 si 02:00 se va semnala temporar ceaţă care determină scăderea vizibilității sub 200 m și izolat sub 50 m. in Județul Constanta; COD GALBEN: 27-01-2020 ora 22 Intre 22:00 si 02:00 se va semnala local ceaţă ce determină scăderea vizibilităţii sub 200 m şi izolat sub 50 m in Județul Gorj; COD GALBEN: 27-01-2020 ora 21 Intre 21:00 si 02:00 se va semnala temporar ceaţă care determină scăderea vizibilității sub 200 m și izolat sub 50 m. in Județul Tulcea;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Timişoara, 4 mar /Agerpres/ - Titlul de Capitală Culturală Europeană 2021 pe care Timişoara l-a câştigat trebuie să îi aducă mult mai mulţi turişti, iar sejururile lor să se extindă de la actualul turism de business la cel ''de plăcere'', a declarat sâmbătă, pentru AGERPRES, Gabriela Petcana, membru al Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism din România şi organizator al dezbaterii cu tema ''Timişoara, destinaţie turistică 2021''.

''În momentul de faţă, în Timişoara se face mai mult turism de business, la fel cum se întâmplă în oricare dintre marile oraşe ale lumii, hotelurile fiind pline de luni până vineri. Ne preocupă gradul de umplere a hotelurilor şi în weekend şi trebuie să facem în aşa fel încât cel puţin turiştii care vin pentru business în Timişoara să facă şi un pre-tour şi un post-tour, să mai rămână puţin, să îşi mai aducă şi însoţitori în Timişoara'', a afirmat Petcana.

Potrivit acesteia, în prezent în Timişoara există 90 de agenţii de turism, care organizează mai ales călătorii în străinătate, în timp ce ''piaţa turistică de aici ar trebui promovată în străinătate''.

''Sunt mai multe strategii de promovare a turismului în Timişoara, iar municipalitatea a şi adoptat din 2014 o strategie culturală, care are şi componentă de turism, dar trebuie să ne focusăm mai mult acum, că avem şi titlul de Capitală Culturală Europeană, care va atrage foarte mulţi turişti, atâta timp cât ai foarte multe evenimente culturale, nu doar patrimoniul, care să însufleţească oraşul'', a completat Gabriela Petcana.

Ea a menţionat faptul că, la finalul dezbaterii, se vor trage concluziile şi se va creiona o strategie pentru promovarea turismului în Timişoara 2021.

Pentru a dinamiza interesul tour-operatorilor români şi străini faţă de tema principală a dezbaterii, în paralel cu aceasta are loc şi Târgul de turism ''Vacanţa'', cu 40 de standuri, care prezintă ofertele pentru apropiatul sezon estival.

Interesaţi au fost şi operatorii din Ungaria, care au prezentat standuri cu oferte, cea mai căutată destinaţie fiind Morahalom, lângă Szeged, la circa 120 km de Timişoara. AGERPRES/(A - autor: Otilia Halunga, editor: Andreea Rotaru)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.