COD PORTOCALIU: 30-07-2021 ora 10 Intre 30 iulie – 01 august se va semnala val de căldură persistent și disconfort termic deosebit de  accentuat COD GALBEN: 30-07-2021 ora 10 Intre 30 iulie, ora 13:00 – 30 iulie, ora 21:00 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată COD PORTOCALIU: 30-07-2021 ora 18 Intre 18:20 si 19:20 se va semnala averse ce vor depăși 35...40 l/mp, frecvente descărcări electrice, intensificări de scurtă durată ale vântului, grindină in Județul Prahova; COD GALBEN: 30-07-2021 ora 18 Intre 18:10 si 19:00 se va semnala averse ce vor cumula peste 20...30 l/mp, grindină, descărcări electrice, intensificări ale vântului in Județul Suceava; COD PORTOCALIU: 30-07-2021 ora 17 Intre 17:15 si 19:00 se va semnala averse de ploaie ce vor depăși 35...45 l/mp, descărcări electrice, intensificări ale vântului, grindină in Județul Covasna;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bucureşti, 29 nov /Agerpres/ - Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti nu are nicio relaţie contractuală cu Uber, iar spaţiul de reclamă este contractat de o agenţie media, precizează CNAB, în urma afirmaţiilor reprezentanţilor Confederaţiei Operatorilor şi Transportatorilor Autorizaţi din România (COTAR), care ameninţă că se vor retrage din Aeroportul Otopeni, dacă nu va fi eliminată reclama care încurajează călătorii să apeleze la serviciile de transport în sistem Uber.

De asemenea, CNAB atrage atenţia supra faptului că autoturismele Uber nu au acces în zona de preluare a pasagerilor, rezervată exclusiv taxiurilor autorizate, iar accesul taxiurilor autorizate la aeroportul Henri Coandă, pentru preluarea pasagerilor, este gratuit.

Referitor la afirmaţia COTAR potrivit căreia companiile de taxi plătesc taxe pentru a opera pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă, CNAB susţine că nu percepe nicio taxă pentru activitatea de taximetrie la aeroport, singurele sume încasate de la firmele de taximetrie afiliate la COTAR fiind cele aferente reclamei pe care acestea şi-o fac pe terminalele touchscreen din aeroport, respectiv 4.000 euro lunar.

"Având în vedere cele afirmate de confederaţia COTAR într-un comunicat de presă de azi, 29.11.2016, facem următoarele precizări: Autoturismele UBER nu au acces în zona de preluare a pasagerilor, rezervată exclusiv taxiurilor autorizate. Accesul taxiurilor autorizate la aeroportul Henri Coandă, pentru preluarea pasagerilor, este gratuit. CN Aeroporturi Bucureşti nu percepe nicio taxă pentru activitatea de taximetrie la aeroport. Singurele sume încasate de la firmele de taximetrie afiliate la C.O.T.A.R. sunt cele aferente reclamei pe care acestea şi-o fac pe terminalele touchscreen din aeroport, respectiv 4.000 de euro lunar. CN Aeroporturi Bucureşti nu are nicio relaţie contractuală cu UBER. Spaţiul de reclamă este contractat de o agenţie media", spune CNAB, într-un comunicat remis marţi AGERPRES.

Companiile de taximetrie care au contract cu Aeroportul Internaţional Henri Coandă se vor retrage, de săptămâna viitoare, dacă nu va fi eliminată reclama care încurajează călătorii să apeleze la serviciile de transport în sistem Uber, atrag atenţia reprezentanţii Confederaţiei Operatorilor şi Transportatorilor Autorizaţi din România (COTAR), într-un comunicat de presă, transmis marţi AGERPRES.

Transportatorii susţin că suma pe care o plătesc aeroportului pentru a avea dreptul să opereze în zonă este de circa 220.000 de euro anual.

"Conducerea Aeroportului Henri Coandă, din Bucureşti, ignoră absolut toate problemele pe care le-a creat pirateria taximetriştilor care operează ilegal în zona aeroportului şi permite accesul maşinilor în sistem Uber. Mai mult, aeroportul a permis amplasarea unui panou publicitar, din care cetăţenii români sau străini care au nevoie de transport înţeleg că Uber este compania acreditată inclusiv pentru a face transferuri de la aeroport către orice destinaţie. Probabil că au uitat cei care conduc aeroportul de la Otopeni că o studentă din Japonia a fost ucisă cu bestialitate, acum câţiva ani, de un 'pirat' care se ocupa cu racolarea de clienţi dezinformaţi şi creduli. Înţelegem că se încurajează pirateria, cu absolut toate consecinţele acestei activităţi, pe Aeroportul Henry Coandă, însemnând frauda fiscală, distrugerea imaginii României în lume şi, pe cale de consecinţă, subminarea economiei naţionale, dar şi alte fapte penale, de la agresiuni, sechestrare de persoane şi tâlhărie, până la viol şi crimă!", noteză oficialii COTAR.

Potrivit sursei citate, în virtutea sumelor pe care le plătesc anual companiile de taxi pentru a opera pe Aeroportul Internaţional Henri Coandă, se solicită înlăturarea panoului publicitar din zonă, prin care se încurajează activitatea Uber, în caz contrar taximetriştii ameninţând că îşi vor înceta activitatea în acel perimetru.

"Piraţii de la aeroport strică imaginea companiilor de taxi din România şi chiar imaginea României în lume. Noi am purtat negocieri ani în şir, pentru activitatea desfăşurată la Aeroportul Henry Coandă. Am respectat absolut tot ce ni s-a impus. În această vară, Guvernul a simţit nevoia să dea chiar o Ordonanţă de Urgenţă, pentru a reglementa volumul obligatoriu al maşinilor care operează ca taximetre la aeroport. Acum constatăm cu stupoare că Uber este acceptat şi promovat ca operator de taxi şi de transferuri de persoane, dincolo de toate negocierile care s-au purtat în ultimii ani (...) Ne permitem, ca plătitorii acestei taxe de 220.000 de euro anual, să le dăm un ultimatum celor care conduc aeroportul de la Otopeni: dacă până luni nu va fi înlăturat panoul care face reclamă transportului în sistem Uber, toate companiile de taxi plătitoare de taxe pentru a opera pe aeroport se vor retrage. Facem acest lucru pentru o economie corectă în România, în acord cu legislaţia în vigoare, dar şi pentru că nu putem închide ochii în faţa pericolelor la care sunt expuşi clienţii, prin dezinformarea lor chiar cu acordul conducerii aeroportului. Dorim să asigurăm un transport civilizat, cu preţuri corecte, afişate la vedere, fără posibilitatea de negociere, dar şi să garantăm siguranţa clienţilor care au nevoie de transport în regim de taxi sau de transferuri de la Aeroportul Internaţional Henri Coandă de la Otopeni", susţine COTAR. AGERPRES/(AS - autor: Oana Tilică, editor: Nicoleta Gherasi)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.