Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Berlin, 26 oct /Agerpres/ - Volkswagen AG, cel mai mare producător auto european, a revizuit în creştere estimările privind profitul şi vânzările din acest an, în pofida scandalului manipulării emisiilor poluante (Dieselgate), transmit DPA, Reuters şi Deutsche Welle.

Grupul auto german a înregistrat în trimestrul trei din 2016 un profit după taxe de 2,34 miliarde de euro (2,55 miliarde de dolari), peste estimările analiştilor, după ce raportase pierderi de 1,67 miliarde de euro în urmă cu un an, când a pus deoparte 6,7 miliarde de euro pentru a acoperi costurile legate de scandalul emisiilor.

''În profida dificultăţilor majore şi a impactului negativ al Dieselgate, grupul Volkswagen rămâne solid din punct de vedere financiar'', a afirmat directorul financiar Frank Witter.

Veniturile grupului au urcat cu 1% în perioada iulie - septembrie 2016, la 52 de miliarde de euro, după ce grupul a livrat pe plan global 2,45 milioane de vehicule, cu 4,4% mai mult comparativ cu trimestrul trei din 2015.

Pentru acest an Volkswagen se aşteaptă la vânzări similare cu cele record înregistrate anul trecut - de 213 miliarde de euro - după ce în iulie estimase un declin de 5%. Marja de profit ar urma să se situeze la 5-6% în acest an.

Joi, acţiunile Volkswagen au scăzut la Bursa de la Frankfurt cu 0,3%, la 125,5 euro.

Volkswagen a anunţat recent că va plăti 16,3 miliarde de dolari, după ce a recunoscut că ani de zile a folosit un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel în SUA, acceptând să răscumpere vehiculele de la consumatori şi să furnizeze fonduri pentru a stimula producerea autoturismelor ecologice.

Volkswagen face obiectul unor investigaţii în mai multe ţări, după ce a recunoscut că a echipat 11 milioane de vehicule vândute la nivel mondial cu un soft care falsifică rezultatele testelor antipoluare ale motoarelor diesel.

Portofoliul grupului Volkswagen este format din 12 mărci, printre care automobilele VW, Lamborghini, Skoda, Seat, Bentley, Audi şi Bugatti, dar şi camioanele MAN şi Scania. AGERPRES/(AS - autor: Mihaela Dicu, editor: Nicoleta Gherasi)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.