UPDATE Pasagerii avionului cu probleme tehnice vor pleca spre Amsterdam cu o altă cursă TAROM, la ora 13:10

 •  Economie
1343 afişări

Pasagerii aeronavei TAROM care a revenit la sol vineri dimineață după semnalarea unei defecțiuni tehnice vor pleca spre Amsterdam cu o altă cursă a companiei, cu decolarea programată la ora 13:10, se arată într-un comunicat al TAROM, remis, vineri, AGERPRES.

4b7d1536-1f13-447d-9f57-9a796a146c53

Potrivit companiei, cursa TAROM RO 361 cu destinația Amsterdam, care a decolat vineri de pe aeroportul Henri Coandă la ora 09:00, s-a întors la București din cauza unei defecțiuni la instalația de climatizare.

"Cursa RO 361 cu destinația Amsterdam a decolat de pe aeroportul Henri Coandă la ora 09:00. După 25 de minute, echipajul a sesizat o indicație necorespunzătoare la bordul avionului și a luat decizia să se întoarcă la București, punând pe primul loc siguranța pasagerilor", se menționează într-un comunicat al companiei.

Aeronava de tip Boeing 737 a aterizat cu bine la București, iar pasagerii au fost debarcați și sunt asistați de reprezentanții TAROM. "Aceștia nu au fost nicio clipă în pericol", dă asigurări operatorul aerian.

"În ceea ce privește situația aeronavei, după verificări, tehnicienii au constatat că a fost vorba de o defecțiune minoră la instalația de climatizare. Compania regretă inconvenientele create de întreruperea zborului și asigură pasagerii TAROM că prioritatea este să le asigurăm călătorii în deplină siguranță", se mai spune în comunicat.

Un avion cu 117 pasageri la bord aparținând companiei TAROM a fost întors din drum vineri dimineață, pe aeroportul Otopeni, după ce piloții au primit o semnalizare că ar putea exista o defecțiune tehnică la bord, a declarat, anterior, pentru AGERPRES, Valentin Iordache, directorul de comunicare al Companiei Naționale Aeroporturi București.

"Este o procedură obișnuită: în momentul în care apare o semnalizare că ar putea fi ceva în neregulă, piloții aterizează pe cel mai apropiat aeroport sau revin la aeroportul de unde au decolat. Este decizia comandantului și se ia pentru siguranța pasagerilor. Poate să fie ceva minor, dar procedurile impun să se aterizeze", a explicat Iordache.

Valentin Iordache a mai spus că astfel de situații apar destul de des pe toate aeroporturile, cu o frecvență mai mare de una pe săptămână.

"Pe Otopeni este a doua oară în această săptămână, în celălalt caz fiind implicată tot o companie românească", a arătat el.

AGERPRES/(AS — autor: Florentina Cernat, editor: Andreea Marinescu, editor online: Andreea Lăzăroiu)

Etichete:
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Comentează


Articole recomandate


Știrile momentului

Știri recente din Economie

Cele mai citite din Economie

Tu actualizezi lumea.

Ai filmat sau fotografiat un eveniment ieșit din comun? Noi îţi publicăm știrea.

Află mai multe