COD PORTOCALIU: 29-07-2021 ora 10 Intre 29 iulie – 01 august se va semnala val de căldură persistent și disconfort termic deosebit de  accentuat COD PORTOCALIU: 29-07-2021 ora 10 Intre 29 iulie, ora 13:00 – 29 iulie, ora 23:00 se va semnala vijelii puternice, grindină COD ROSU: 29-07-2021 ora 19 Intre 19:45 si 20:30 se va semnala averse torențiale ce vor cumula 30...40 l/mp - în ultima oră s-au acumulat aproximativ 40...50 l/mp, iar în ultimele 3 ore s-au cumulat peste 100 l/mp, grindină, trecător vijelie și frecvente descărcări electrice. in Județul Braşov, Județul Braşov; COD ROSU: 29-07-2021 ora 19 Intre 19:30 si 20:15 se va semnala grindină de medii și mari dimensiuni, vijelie, averse torențiale ce vor cumula peste 35...40 l/mp, frecvente descărcări electrice in Județul Prahova; COD ROSU: 29-07-2021 ora 19 Intre 19:25 si 20:00 se va semnala grindină de mari dimensiuni, vijelie, averse torențiale ce vor cumula peste 35 l/mp, frecvente descărcări electrice in Județul Dâmboviţa;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bucureşti, 30 sep /Agerpres/ - Un avion cu 117 pasageri la bord aparţinând companiei TAROM a fost întors din drum vineri dimineaţă, pe aeroportul Otopeni, după ce piloţii au primit o semnalizare că ar putea exista o defecţiune tehnică la bord, a declarat, pentru AGERPRES, Valentin Iordache, directorul de comunicare al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti.

Aeronava a decolat la ora 9:15 de pe aeroportul Otopeni, cu destinaţia Amsterdam, şi a aterizat înapoi la ora 9:50.

"Este o procedură obişnuită: în momentul în care apare o semnalizare că ar putea fi ceva în neregulă, piloţii aterizează pe cel mai apropiat aeroport sau revin la aeroportul de unde au decolat. Este decizia comandantului şi se ia pentru siguranţa pasagerilor. Poate să fie ceva minor, dar procedurile impun să se aterizeze", a explicat Iordache.

Potrivit acestuia, pasagerii au coborât din avion, iar compania va decide dacă avionul poate relua cursa, dacă se poate repara rapid sau se va pune la dispoziţie un alt avion. O altă variantă este transferul pasagerilor pe alte rute.

Valentin Iordache a mai spus că astfel de situaţii apar destul de des pe toate aeroporturile, cu o frecvenţă mai mare de una pe săptămână.

"Pe Otopeni este a doua oară în această săptămână, în celălalt caz fiind implicată tot o companie românească", a arătat el. AGERPRES/(AS - autor: Florentina Cernat, editor: Andreea Marinescu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.