COD GALBEN: 21-11-2019 ora 17 Intre 17:00 si 23:00 se va semnala intensificări ale vântului ce vor atinge la rafală, local 55...60 km/h in Județul Ialomiţa, Județul Argeş, Județul Buzău, Județul Prahova, Județul Giurgiu, Județul Ilfov, Județul Dâmboviţa, Județul Teleorman; COD GALBEN: 21-11-2019 ora 17 Intre 17:00 si 23:00 se va semnala intensificări locale ale vântului, cu rafale de 55 - 65 km/h in Județul Constanta, Județul Tulcea; COD GALBEN: 21-11-2019 ora 13 Intre 13:10 si 18:00 se va semnala intensificări ale vântului care la rafală vor atinge 55-65 km/h in Județul Caraş-Severin; COD GALBEN: 21-11-2019 ora 12 Intre 12:05 si 18:00 se va semnala intensificări ale vântului ce vor atinge la rafală 55...60 km/h in Județul Olt, Județul Vâlcea, Județul Dolj;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Londra, 8 iun /Agerpres/ - Google a depăşit Apple şi a revenit în fruntea listei celor mai valoroase brand-uri din lume, atingând o valoare de 229,198 miliarde de dolari (201,694 miliarde de euro), conform topului publicat de firma de consultanţă Millward Brown, relatează agenţia EFE.

Valoarea Google a crescut cu 32% faţă de 2015, în timp ce, în cazul Apple, aceasta a scăzut cu 8%, până la 228,46 miliarde de dolari (201,044 miliarde euro).

"Inovarea continuă, creşterea veniturilor din publicitate şi dezvoltarea afacerii în cloud au ajutat Google să înlocuiască Apple în fruntea clasamentului", conform unui comunicat al firmei de consultanţă, filială a companiei de publicitate WPP.

Millward Brown publică din 2006 aşa-zisa listă BrandZ, în care compania de tehnologie Microsoft a revenit pe locul al treilea (121,824 miliarde dolari sau 107,205 miliarde euro), şi compania de telecomunicaţii AT&T ocupă poziţia a patra (107,387 miliarde dolari, 94,5 miliarde euro).

Compania de consultanţă consideră că a fost un an "stabil pentru mărcile cele mai puternice din lume", date fiind "presiunile economice mondiale", precum încetinirea creşterii Chinei.

De asemenea, reprezentanţii Millward Brown subliniază că mărcile care au inovat cel mai mult şi au ştiut "să-şi prezinte inovaţiile consumatorilor" sunt Google, Amazon -locul şapte, cu o valoare de 98,988 miliarde dolari (87,109 miliarde euro)- şi Facebook - poziţia a cincea, cu 102,551 miliarde dolari (90,244 miliarde euro).

"Mărcile care cresc cel mai mult, independent de sectorul din care fac parte, sunt cele care vin cu provocări şi care adoptă modele şi mentalităţi inovatoare", a precizat într-un comunicat directorul companiei de consultanţă, David Roth.

"Sunt mărci care zguduie din temelie alte categorii prin inovaţii care merg dincolo de produse şi tehnologii noi, de exemplu transformând modul în care prestează serviciul, îmbunătăţind experienţa consumatorului sau schimbând formatul", a adăugat Roth.AGERPRES/(AS-autor:Nicoleta Gherasi, editor:Andreea Marinescu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.