COD GALBEN: 27-10-2020 ora 20 Intre 20:00 si 02:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Ialomiţa, Județul Călăraşi; COD GALBEN: 27-10-2020 ora 19 Intre 19:00 si 23:00 se va semnala ceaţă care determină scăderea vizibilităţii, local sub 200 m, izolat sub 50 m in Județul Cluj;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bucureşti, 14 apr /Agerpres/ - 8 români din 10 consumau mezeluri în 2015, în scădere faţă de datele înregistrate în anul anterior, în timp ce 4 din 5 români s-au declarat cumpărători ai unor astfel de produse, relevă rezultatele unui studiu dat publicităţii, joi, de compania de cercetare Mercury Research, în cadrul congresului dedicat industriei cărnii din România, organizat de publicaţia "Revista cărnii".

Potrivit reprezentantei Mercury Research, Ingrid Lambru, marketing director în cadrul companiei de cercetare, la nivelul anului 2015, din totalul consumatorilor ocazionali de mezeluri, 62% erau femei. De asemenea, 45% aveau peste 55 de ani, iar 33% aveau studii superioare.

Anul trecut, 82% din populaţia urbană a României era consumatoare de mezeluri, în scădere faţă de anul 2014, când 9 din 10 persoane consumau acest tip de produs.

În acelaşi timp, în 2015, în mediul urban, 4 din 5 români erau cumpărători de mezeluri, nivel similar cu cel înregistrat în anul precedent.

Conform cercetării, în ceea ce priveşte obiceiurile de cumpărare, consumatorul ocazional cumpără, în medie, de două ori pe lună mezeluri, în timp ce rezultatele la nivel naţional arată un indice de 5,9 ocazii pe lună.

Nu în ultimul rând, datele arată că, în 2015, un procent de 59% dintre consumatorii ocazionali de mezeluri au făcut cumpărături în comerţul modern, iar 26% în cel tradiţional.

Pe categorii de produse, salamul şi cremwurştii sunt preferate în detrimentul specialităţilor din carne sau al şuncii.

Mercury Research este cea mai mare companie independentă de cercetare de piaţă din România, prezentă pe plan local din anul 1994. Compania oferă servicii de cercetare cantitativă şi calitativă despre consumatori şi despre companii adaptate domeniilor, precum: bunuri de larg consum, financiar-bancar, IT&C, media, sănătate, industria auto sau social.AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Andreea Marinescu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.