COD PORTOCALIU: 29-07-2021 ora 10 Intre 29 iulie – 01 august se va semnala val de căldură persistent și disconfort termic deosebit de  accentuat

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bucureşti, 31 mar /Agerpres/ - Peste două treimi dintre companii preferă să lucreze cu un furnizor de servicii bancare cu o reputaţie intactă în materie de securitate, arată un sondaj Kaspersky Lab.

Conform acestuia, băncile pentru care securitatea este o prioritate şi se asigură că şi-au luat toate măsurile împotriva fraudelor financiare online vor avea un avantaj în păstrarea clienţilor existenţi şi atragerea altora.

Cercetarea a arătat că nouă din zece companii (94%) folosesc serviciile de online banking în activităţile de zi cu zi.
"Posibilitatea de a folosi servicii bancare fără să fie nevoie să mergi, efectiv, la bancă, oferă numeroase avantaje, inclusiv reducerea costurilor operaţionale ale companiilor. Cu toate acestea, confortul poate avea un preţ, deoarece există riscul ca acestea să devină victimele unor fraude online şi le dă infractorilor cibernetici încă o modalitate prin care le pot compromite infrastructura IT", potrivit specialiştilor Kaspersky.

Aceştia semnalează că, în ceea ce priveşte protejarea informaţiilor proprii, siguranţa joacă un rol-cheie pentru companii, în momentul în care îşi aleg o bancă. Aproape trei sferturi dintre companiile chestionate au declarat că selectează băncile pe baza reputaţiei în materie de securitate şi aproape 9 din 10 (88%) sunt dispuse să plătească mai mult ca să colaboreze cu o bancă ce are politici stricte de securitate şi un istoric bun. 43% dintre companii au spus, de asemenea, că ele însele ar trebui să ia anumite măsuri de securitate, pentru a-şi proteja tranzacţiile financiare online făcute prin intermediul băncilor.

Pentru a le asigura clienţilor cel mai bun serviciu posibil şi a le oferi confortul mental că informaţiile şi tranzacţiile lor sunt în siguranţă, este vital să fie luate în calcul toate aspectele care ţin de securitate.

"În mediul de azi, condus de tehnologie, activitatea băncilor este foarte asemănătoare cu a companiilor IT. Toate interacţiunile lor cu clienţii şi partenerii au loc pe computer, iar informaţiile sunt transmise şi stocate online. Cu toate avantajele aduse de informatizare, procesele bancare devin vulnerabile şi orice atac reuşit asupra infrastructurii IT a băncii poate duce la pierderi uriaşe de date sau, mai rău chiar, la pierderi financiare serioase şi afectarea reputaţiei. E nevoie, deci, ca băncile să înceapă să gândească mai mult ca o companie IT, iar securitatea să fie o prioritate pentru ele atunci când îşi dezvoltă serviciile', a declarat Ross Hogan, global head of fraud prevention la Kaspersky Lab.

Kaspersky Lab este o companie globală de securitate cibernetică, fondată în 1997. Peste 400 de milioane de utilizatori individuali sunt protejaţi de tehnologiile Kaspersky Lab, precum şi 270.000 de companii client, pe care le ajutăm să protejeze ce e mai important pentru ele.AGERPRES/(AS-autor: Nicoleta Gherasi, editor: Mariana Nica)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.