COD GALBEN: 07-08-2020 ora 10 Intre 07 și 08 august;Fenomene vizate se va semnala 07 și 08 august in 07 și 08 august;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bucureşti, 16 ian /Agerpres/ - Călătorii care ajung în Gara de Nord au la dispoziţie un sistem de depozitare a bagajelor, spaţiile de depozitare fiind dotate cu USB şi prize pentru încărcarea telefoanelor mobile sau a laptopurilor, în condiţii maxime de siguranţă.

Contra sumei de 5 lei pentru trei ore sau 10 lei pentru 12 ore, pasagerii care sunt în tranzit sau au de rezolvat probleme în Capitală îşi pot depozita bagajele în noile spaţii puse la dispoziţia lor, aceste spaţii fiind de trei dimensiuni, pentru diferite tipuri de bagaje.

"În Gara de Nord, începând cu luna decembrie, a fost instalat un nou sistem de depozitare a bagajelor. Este un sistem-pilot pentru Calea Ferată Română, care se foloseşte în ţările occidentale. Este un sistem cu siguranţă foarte ridicată şi nu presupune angajarea de personal. Pentru Calea Ferată Română nu este o investiţie, pentru că investiţia este făcută de o companie privată. Sistemul se numeşte ROmobility şi are scopul de a asigura depozitarea bagajelor călătorilor care doresc să meargă să viziteze oraşul sau au de rezolvat diverse probleme în Bucureşti", a declarat, sâmbătă, pentru AGERPRES, directorul general interimar al CFR SA, Marius Chiper.

Potrivit acestuia, pe lângă faptul că este protejat, fiind un sistem cu închidere electronică şi supravegheat cu camere de luat vederi, acesta funcţionează pe principiul tichetelor de parcare, tarifarea fiind aplicată pentru timpul în care aceste spaţii de depozitare a bagajelor sunt ocupate. Cutiile de depozitare sunt de trei dimensiuni, astfel că pot adăposti tipuri diferite de bagaje. Ele sunt dotate cu prize de încărcare electrică a dispozitivelor electronice pe care călătorul le poate lăsa la încărcat.

"Având în vedere facilitatea oferită călătorilor, noi considerăm că preţul este rezonabil, pentru că este greu să te plimbi cu bagajele după tine prin Bucureşti şi să îţi şi zolvi problemele. Intenţia noastră este ca acest sistem să fie mai întâi implementat la stadiul de pilot şi să vedem cumva reacţia călătorilor şi folosirea în mod mai fluent şi mai intensiv, după care intenţionăm să extindem colaborarea cu această companie sau cu altă companie care furnizează servicii similare şi să îl extindem în toate marile oraşe care au destinaţie turistică sau destinaţie de tranzit, pentru a putea veni în sprijinul călătorilor. Vrem să asigurăm acest serviciu care, în ultimul timp, a cam dispărut din gările noastre pentru că din motive de reducere a costurilor am tot redus activităţile care nu sunt direct productive", a precizat Marius Chiper.

În Gara de Nord sunt 48 de cutii de depozitare de trei dimensiuni diferite.
"Ele au început să fie utilizate, însă nu avem încă rezultate certe, pentru că nu a trecut o lună de când au fost puse în funcţiune, Dar, însăşi utilizarea lor ne arată că este un sistem care poate fi de succes. Mai mult, avem o solicitare din partea firmei care a montat spaţiile de depozitare de a-şi face publicitate pe site-ul nostru şi pe alte site-uri cu specific feroviar pentru a promova prin publicitate acest sistem de depozitare. Este o facilitate în plus oferită călătorilor care circulă cu trenul", a adăugat directorul general al CFR SA.

Ca mod de funcţionare, cel care va utiliza acest sistem de depozitare va dispune de un cod de bare şi un cod numeric.
"Codul numeric este pentru cifru, iar codul de bare îţi dă suma de plată pe care o ai, ca la parcare", a explicat Chiper. AGERPRES/(AS - editor: Oana Tilică)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.