Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bucureşti, 12 nov /Agerpres/ - Creşterea mare a rezervărilor early booking, precum şi atenţia cu care românii îşi aleg hotelul pe baza experienţelor anterioare sau a mediului online sunt principalele caracteristici ale ediţiei de toamnă a Târgului de Turism al României (TTR), apreciază reprezentanţii industriei.

Peste 220 de companii din 16 ţări se întrec, timp de patru zile la Târgul de Turism al României, ca ofertele lor să atragă atenţia vizitatorilor.

'În această perioadă, cele mai solicitate pachete de servicii turistice sunt pentru petrecerea revelionului în destinaţii exotice precum Punta Cana, Dubai, Maldive, Mauritius, Thailanda sau în staţiuni de schi din Austria, Bulgaria sau România. Cererea este mare şi pentru pachetele turistice pentru Crăciun, atât în România cât şi în Europa, dar şi pentru vizitarea pieţelor de Crăciun. Valoarea medie a unui pachet de servicii turistice pentru petrecerea sărbătorilor în străinătate este de 1.100 euro/persoană, în timp ce pentru sărbătorile petrecute în România aceasta ajunge la 250 euro/persoană', apreciază Cosmin Marinof, director naţional de vânzări TUI TravelCenter prin Eurolines.

Turiştii români sunt, datorită experienţelor anterioare, din ce în ce mai atenţi cum îşi aleg hotelul, printre principalele criterii de selecţie fiind Wi-Fi gratuit, amplasarea hotelului şi tipul de cameră.

'Atât turiştii români care preferă vacanţele charter în Turcia, Grecia şi Spania, cât şi cei care aleg vacanţele individuale pe litoralul romanesc, grecesc, bulgaresc sau cel turcesc pot profita de de reducerile early booking şi de ofertele speciale oferite şi cu ocazia târgului de turism', spune Cosmin Marinof.

Cei care vin la târg vor beneficia de reduceri de până la 50% la cazare pentru pachetele charter ale verii, rezervări pentru vacanţa anului 2016 cu 99 euro avans, discounturi de până la 150 euro/cameră pentru orice pachet în destinaţii exotice şi bonus două nopţi la Resortul Green Village în Delta Dunării.

Gradul de internaţionalizare a celei de a 34-a ediţie a Târgului de Turism al României este de 27%, la târg promovându-şi zonele şi obiectivele turistice Albania, Austria, Bulgaria, Emiratele Arabe Unite, Germania, Grecia, India, Iordania, Israel, Italia, Marea Britanie, Palestina, Polonia, România, Tanzania, Ungaria.

Vizitatorii vor găsi şi o roată a norocului care le va ,,da" o extra-reducere pentru un pachet turistic cumpărat, sau bonusuri constând în excursii la mare sau la munte.

Una dintre ofertele tentante este ,,First Minute" de la agenţia de turism a familiei de suricate, prin care românii îşi pot rezerva vacanţa din vara lui 2016 cu doar 25 de euro avans (restul urmând a fi achitat cu până la 21 zile înainte de data călătoriei) şi cu reduceri de până la 50%. Tot aici, s-a lansat şi conceptul VIP Family, programul Călătorii pentru suflet în locuri recunoscute pentru încărcătura lor spirituală, oferte speciale pentru Crăciun şi Revelion, pachetele la preţuri accesibile prin programele Winter Sun - vacanţe de iarnă în locuri exotice, sau Ski Plus, pentru iubitorii sporturilor de iarnă.

Un 'Copac al Dorinţelor', menit să ne redea tuturor speranţa ca ni se pot întâmpla şi lucruri bune, îi aşteaptă pe vizitatori la standul unei agenţii de turism care promovează Malta, "o surpriză de suflet" pentru cei care nu pot ajunge, deocamdată, în această ţară. Tot ce trebuie să faceţi este, după cum spun reprezentanţii agenţiei, să închideţi ochii şi să va puneţi o dorinţă. Apoi, să o scrieţi pe unul din bileţelele de la stand şi să îl prindeţi pe ramurile copacului. Trei dintre visurile vizitatorilor vor fi îndeplinite de Malta Travel, de Crăciun. Celelalte, vor ajunge cu primul zbor Air Malta, înainte de Anul Nou, la Ta Pinu, Biserica Miracolelor din Insula Gozo, cel mai căutat loc de pelerinaj din arhipelagul maltez.

La TTR, majoritatea companiilor de transport şi agenţii de turism prezente organizează tombole cu obiecte utile oricărui călător.

Târgul de Turism al României este organizat şi găzduit de Romexpo, bianual, primăvara şi toamna, cu sprijinul Asociaţiei Naţionale a Agenţiilor de Turism din România (ANAT ), în calitate de partener strategic, al Organizaţiei Patronale a Turismului Balnear din România (OPTBR), Federaţiei Patronatelor din Turismul Românesc (FPTR), Asociaţiei Naţionale de Turism Rural, Ecologic şi Cultural (ANTREC), precum şi al Camerelor de Comerţ şi Industrie din România.

Preţul biletului de intrare este de 10 lei. AGERPRES/(AS - autor: Carmen Marinescu, editor: Mariana Nica)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.