Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Bucureşti, 3 nov /Agerpres/ - Autorităţile trebuie să facă un efort mai mare pentru promovarea României, inclusiv în mediile sociale, pe bloguri din străinătate sau în reviste de turism din toată lumea, respectiv acolo unde sunt potenţialii clienţi, afirmă o serie de specialişti în turism prezenţi la Târgul Internaţional de Turism World Travel Market de la Londra.

'Este nevoie de un efort susţinut din partea autorităţilor pentru promovarea României, pentru ca toţi străinii care ajung la noi să plece încântaţi. Sunt, încă, extrem de puţini cei care adaugă România pe lista lor de destinaţii de vacanţă. Este nevoie urgentă de promovare în mediile sociale, pe bloguri din străinătate, în reviste de turism din toată lumea, adică acolo unde sunt potenţialii clienţi. Atât mediul public, cât şi mediul privat trebuie să înţeleagă că vremea pliantelor a cam dispărut şi că este nevoie de imaginaţie şi viziune în conturarea unei strategii corecte şi utile de promovare a destinaţiei turistice România', apreciază Răzvan Pascu, consultant în marketing turistic, într-un comunicat remis marţi AGERPRES.

România participă, în perioada 2 - 5 noiembrie 2015, la Târgul Internaţional de Turism World Travel Market 2015 (WTM) de la Londra, eveniment la care standul ţării noastre se va întinde pe o suprafaţă de 308 metri pătraţi.

'Ca impresie generală, standul arată bine şi majoritatea participanţilor erau mulţumiţi. Cu toate acestea, unii dintre participanţi spun că spaţiul de 300 de mp ar fi putut să fie folosit mai bine. Din păcate, nu s-a investit şi în animarea standului. Cred ca este mare păcat pentru ca am fi avut cu ce să ne lăudăm, aşa cum am văzut că o făceau multe alte ţări. Aş fi adus meşteşugari la stand, aş fi adus copii în costume populare cu care vizitatorii să îşi facă fotografii, l-aş fi adus pe Dracula ca să beneficiem mai mult din urma poveştii lui Bram Stocker şi, pentru că ne aflăm în Marea Britanie, aş fi folosit peste tot fotografii cu prinţul Charles care vorbeşte atât de frumos despre România şi Transilvania. M-aş fi folosit inclusiv de gastronomie pentru promovarea turistică', a spus Răzvan Pascu.

La standul României de la ediţia 36-a a WTM expun 55 de companii româneşti din domeniul turismului - agenţii de turism, hoteluri, companii aeriene, pensiuni, consilii judeţene, primării, asociaţii de promovare turistică.

,,În cadrul unor astfel de manifestări putem să atragem atenţia asupra ofertei turistice pe care România o poate prezenta lumii - specialiştilor, marilor tour-operatori, reprezentanţilor liniilor aeriene. Prezenţa la acest tip de evenimente reprezintă o carte de vizită solidă în crearea de parteneriate în vederea promovării turismului autohton. Prezenţa la târguri internaţionale precum WTM sau ITB - Berlin este extrem de importantă pentru creşterea vizibilităţii ţării, dar nu voi neglija nici târgurile de nişă, care se pliază perfect pe tipologia turistului interesat de România', declară preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism, Anca Pavel-Nedea.

ANT pregăteşte vizitatorilor, în cea de-a treia a zi a târgului, un program de muzică populară autentic românească.

'Trebuie să înţelegem şansa uriaşă pe care o avem din punct de vedere turistic. Turistul străin al anului 2015-2016 s-a schimbat, îşi doreşte să descopere locuri neexplorate şi oamenii acelor locuri, meşteşugari, să petreacă o zi la stână, să încerce produse gastronomice tradiţionale, să descopere România reală. Pe lângă circuitele standard, am văzut la Târgul de la Londra agenţii româneşti care oferă şi pachete de ecoturism în Transilvania cu cazare în casele săseşti, vizite la sanctuarul urşilor de la Zărneşti şi excursii în Piatra Craiului, ori circuite de 7-10 zile pe bicicletă în Transilvania, din ce în ce mai apreciate de turiştii străini', mai spune Răzvan Pascu.

WTM este un eveniment dedicat specialiştilor unde participă peste 50.000 de specialişti şi sunt promovate mai mult de 185 de ţări. AGERPRES/(AS - autor: Carmen Marinescu, editor: Andreea Marinescu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.