Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Târgu Mureş, 11 sept /Agerpres/ - Directorul general al SC IRUM SA Reghin, Mircea Oltean, a declarat vineri, pentru AGERPRES, că Programul de stimulare a înnoirii parcului naţional de tractoare şi maşini agricole, iniţiat în 2011, denumit şi Rabla pentru tractoare, a fost un eşec din cauza birocraţiei.

'Legat de Programul Rabla, au fost nişte încercări în ultimii ani, dar s-a dovedit că a fost un eşec, pentru că documentaţia era foarte laborioasă şi complicată pentru un agricultor de rând, iar aprobările erau mult prea de durată şi atunci lumea a renunţat. Prin acel program s-a reuşit să se vândă undeva la 10 bucăţi. Necesarul de tractoare pentru agricultura românească ar fi de 300.000 de bucăţi', a declarat Mircea Oltean.

Potrivit acestuia, IRUM Reghin este singura companie care produce câteva sute de tractoare anual, fiind cea mai mare din România, şi că marea concurenţă este exercitată de firme din străinătate, care cunosc nevoile pieţei româneşti.

'Este o concurenţă foarte mare cu cei care vin de afară, toţi producătorii mondiali au pus ochii pe România, ştiu aceste lucruri pe care vi le-am spus, şi au politici speciale. La toate târgurile e aglomeraţie mare, toţi producătorii expun, vin cu totul felul de variante', a subliniat Mircea Oltean, care a precizat că IRUM Reghin produce anual în jur de 500 de tractoare agricole şi tractoare forestiere.

Prin programul Rabla pentru tractoare, iniţiat în 2011, cei care deţineau tractoare vechi sau alte mijloace auto-propulsate, cum sunt combinele, puteau să le predea şi primeau în schimb un tichet valoric de 17.000 de lei. AGERPRES/(A - autor: Dorina Matiş, editor: Mihai Simionescu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.