COD GALBEN: 27-11-2021 ora 22 Intre 22:00 si 02:00 se va semnala ceață care determină scăderea vizibilității sub 200 m, izolat sub 50 m, ce va favoriza, în funcție și de condițiile locale, formarea ghețușului in Județul Harghita; COD GALBEN: 27-11-2021 ora 19 Intre 19:40 si 23:00 se va semnala ceaţă ce determină scăderea vizibilităţii local sub 200 m şi izolat sub 50 m in Județul Dolj;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Abu Dhabi, 24 feb /Agerpres/ - Renault a prezentat un plan ambiţios ce vizează extinderea în Orientul Mijlociu până în 2017, prin lansarea de 11 noi modele ce vor fi disponibile în regiune în următorii trei ani, transmite TradeArabia News Service.

Producătorul auto francez vrea să vândă 75.000 de vehicule şi să-şi tripleze cota de piaţă în Orientul Mijlociu la 3% până în 2017.

Peyman Kargar, vicepreşedinte Renault pentru Africa, Orientul Mijlociu şi India, a afirmat: 'Orientul Mijlociu este o regiune cheie pentru compania noastră. Am construit un plan ambiţios pe trei ani pentru a ne majora gradual cota de piaţă. Anul 2015 va arăta care sunt planurile noastre de viitor'.

Compania franceză se bazează pe preţul convenabil al modelelor din gama entry level, cum ar fi Duster, şi pe cererea în creştere pentru noi modele, cum ar fi Symbol, Dokker Van, Zoe, Clio R S şi Captur.

Renault a înregistrat anul trecut o creştere de 39% a vânzărilor în Arabia Saudită, Bahrein, Emiratele Arabe Unite, Kuweit, Oman şi Qatar (Consiliul de Cooperare al Golfului - GCC).

Cele mai bine vândute modele Renault în Arabia Saudită şi în Emiratele Arabe Unite au fost anul trecut Duster şi Fluence.

Cel mai bine vândut vehicul Renault din 2014 a fost SUV-ul Duster, comercializat atât sub marca Renault, cât şi Dacia, 395.000 de exemplare din acest model fiind vândute anul trecut. Urmează Renault Clio (379.000 de unităţi) şi Logan, vândut sub ambele mărci, cu 235.000 de unităţi livrate.

Compania Dacia a fost preluată de Renault în anul 1999. Relansată în 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit în opt ani un jucător de notorietate pe piaţa auto europeană. AGERPRES/(AS - autor: Mihaela Dicu, editor: Oana Tilică)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.