COD GALBEN: 08-12-2021 ora 23 Intre 23:00 si 05:00 se va semnala local, ceață care determină scăderea vizibilității sub 200 m, izolat sub 50 m, ce va favoriza, în funcție și de condițiile locale, formarea ghețușului in Județul Argeş, Județul Prahova, Județul Buzău;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Peste jumătate (57%) dintre cumpărătorii de articole de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii le-au achiziţionat în luna septembrie doar din magazinele fizice, potrivit unui studiu publicat joi de MKOR Consulting.

Conform Fashion Consumer Trends.Live, în septembrie doar 2 din 10 consumatori (21%) au ales să cumpere astfel de articole exclusiv din mediul online, iar alţi 22% dintre consumatori au cumpărat articole de îmbrăcăminte, încălţăminte şi accesorii, atât din magazine, cât şi din mediul online.

Din cei care au cumpărat aceste articole din magazine, 48% au făcut achiziţiile din magazinele specializate din mall-uri.

Pe de altă parte, 71% dintre cumpărători au achiziţionat articole de îmbrăcăminte, iar 41% au cumpărat încălţăminte. Dintre cumpărătorii de încălţăminte, 30% au făcut achiziţiile în mediul online.

Media coşului de cumpărături este mai mare în mediul online (314 lei/achiziţie) comparativ cu bugetul cheltuit în magazinele fizice (282 lei/achiziţie).

În ceea ce priveşte mărcile sau magazinele alese, clasamentul achiziţiilor de îmbrăcăminte este condus de H&M, iar cel de încălţăminte este condus de Deichmann.

Fondatoarea MKOR Consulting, Corina Cimpoca, a subliniat că românii continuă să aibă apetenţă pentru cumpărăturile din magazine, în ciuda restricţiilor impuse de pandemie.

"Remarcăm o apetenţă a românilor de a cumpăra din mediul offline, în ciuda restricţiilor impuse de pandemie. Vom continua să urmărim schimbările din piaţă şi în lunile următoare, pentru a vedea cum impactează creşterea numărului de cazuri de COVID-19 comportamentele de cumpărare. De altfel, chiar acesta este gândul cu care am pornit primul studiu în timp real din România: să oferim un instrument pentru decizii strategice, care reflectă schimbările din piaţă, în timp ce au loc", a precizat reprezentanta companiei de cercetare a pieţei.

Studiul Consumer Trends.Live este realizat lunar pe eşantioane reprezentative naţional, pe criterii de gen, vârstă şi regiune, de minim 400 de respondenţi.

Studiul monitorizează 7 sectoare diferite, de la începutul anului 2021: Fashion, Beauty & Care, Bijuterii & Ceasuri, IT&C, Electronice & Electrocasnice, Mobilier & Decoraţiuni, DIY. AGERPRES/(AS - autor: George Coman, editor: Oana Tilică, editor online: Simona Aruştei)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.