COD GALBEN: 08-06-2025 ora 10 Intre 9 iunie, intervalul orar 12 – 21 Fenomene vizate se va semnala 9 iunie, intervalul orar 12 – 21 Fenomene vizate COD GALBEN: 09-06-2025 Intre 03:00 si 04:00 se va semnala Averse torențiale care vor acumula 15...25 l/mp, descărcări electrice, intensificări ale vântului, grindină. in Zona depresionară a județului Harghita, respectiv zona localităților, Județul Harghita; COD GALBEN: 09-06-2025 Intre 03:00 si 04:00 se va semnala Averse torențiale care vor acumula 15...25 l/mp, descărcări electrice, intensificări ale vântului/ vijelie, grindină. in Zona joasă a județului Caraş-Severin, respectiv zona localităților, Județul Caraş-Severin, Județul Timiş; COD GALBEN: 09-06-2025 Intre 02:30 si 03:30 se va semnala Averse torențiale care vor acumula 15...25 l/mp, descărcări electrice, intensificări ale vântului/ vijelie, grindină. in Județul Iaşi; COD GALBEN: 09-06-2025 Intre 02:30 si 03:30 se va semnala Averse torențiale care vor acumula 15...25 l/mp, descărcări electrice, intensificări ale vântului, grindină. in Județul Vâlcea;

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Podul din zona localităţii Podul Dâmboviţei ar putea fi deschis până la sfârşitul lunii noiembrie, a anunţat directorul general al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii (CNAIR), Cristian Pistol, pe pagina sa de Facebook, menţionând că este primul pod metalic în arc de cerc cu calea de rulare la partea superioară construit până acum în România.

"Un pod spectaculos din judeţul Argeş este foarte aproape de deschidere! Este primul pod metalic în arc de cerc cu calea de rulare la partea superioară construit până acum în România. Podul din zona localităţii Podul Dâmboviţei, situat pe DN73, are o lungime de 170 de metri şi o înălţime maximă de 31 de metri iar construcţia lui (finanţată prin POIM) a durat 1 an şi 6 luni. Acesta va prelua traficul rutier pe traseu istoric Rucăr-Bran şi va avea o contribuţie importantă la dezvoltarea economică a zonelor tranzitate de DN73 în Muntenia şi Transilvania", a scris Pistol pe reţeaua de socializare.

Potrivit acestuia, atât turiştii care vor dori să ajungă în zonă, în special pentru a vizita Castelul Bran cât şi marii transportatori vor beneficia de siguranţă şi confort o dată cu deschidere circulaţiei pe noul pod.

Vechiul pod în arc din zidărie de piatră (construit în 1886), declarat monument istoric va rămâne deschis doar circulaţiei pentru vehicule cu greutatea maxima de 16 tone, în timp ce autovehiculele de mare tonaj vor circula doar pe noul pod metalic.

Cristian Pistol a menţionat că noul pod în arc, construit de ingineri români, a putut fi realizat doar după ce au fost identificate soluţii tehnice care să nu afecteze mediul şi care să permită accesul la proprietăţile din proximitatea sa.

"După ce am verificat astăzi lucrările în şantier am certitudinea că putem să deschidem circulaţia pe noul pod până la sfârşitul lunii noiembrie (2023)", a mai scris Cristian Pistol. AGERPRES/(AS - editor: George Bănciulea, editor online: Ady Ivaşcu)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.