

COD GALBEN: 20-06-2025 ora 11 Intre 11:00 si 17:00 se va semnala local, intensificări ale vântului cu viteze la rafală de 50...70 km/h. in Zona joasă a județului Mehedinţi , respectiv zona localităților;
România ratează încă o şansă de promovare la târgul de turism de la Paris, deşi are cel mai mic număr de turişti străini din Uniunea Europeană, după ce a ratat şi participarea la cel mai mare tărg de turism din lume în primăvară, susţin reprezentanţii Asociaţiei Incoming Romania, care reuneşte peste 40 de companii de turism specializate în primirea turiştilor străini în ţara noastră.
"Asociaţia Incoming Romania , alcătuită din tur operatori specializaţi în incoming (primire de turişti străini în ţară) consideră că România a ratat o mare şansă de promovare turistică pe pieţele franceză şi europenă prin neparticiparea cu stand naţional la târgul de turism de la Paris - IFTM Top Resa 2023, târg dedicat profesioniştilor din turism, de tip business-to-business, organizat ca în fiecare an în perioada 3-5 octombrie 2023. În fiecare din aceste zile, de la 09:30 la 19:00, tur operatori din întreaga lume îşi prezintă ofertele. Vizitatorii sunt doar oameni de turism: agenţi de turism, oficiali, hotelieri, profesionişti, studenţi, profesori, jurnalişti, oameni de afaceri. Târgul este organizat cu spaţii pentru standuri naţionale şi regionale, dar şi pentru firme, operatori de incoming, croaziere, turism sustenabil, turism de afaceri", transmit reprezentanţii asociaţiei.
Deşi în târg se vorbeşte puţin şi sporadic şi româneşte, prin participarea ca vizitatori profesionişti sau în structuri internaţionale de incoming a unor membrii ai asociaţiei Incoming Romania, din nefericire, România ca destinaţie nu este prezentă, relevă sursa citată.
În opinia reprezentanţilor Asociaţiei Incoming Romania, momentul era unul favorabil promovării ţării noastre având în vedere campania de publicitate pentru destinaţiile din România efectuată pe autobuzele turistice din Paris în perioada Campionatului Mondial de Rugby din Franţa, pentru că avem o nouă ambasadoare a României la Paris - activă susţinătoare a destinaţiilor României, la Bucureşti s-a deschis de curând un mare centru francofon, la TV5 rulează filme de promovare a României turistice, în Franţa există o mare simpatie şi solidaritate pentru România şi Polonia în contextul războiului din Ucraina, iar în România sunt prezenţi soldaţi francezi.
"Credem că am irosit încă o mare oportunitate de a fi mai activi pe piaţa franceză şi de a ne regăsi în mai multe cataloage de turism", au mai spus membrii asociaţiei specializate în primirea turiştilor străini în România.
În acest context, Asociaţia Incoming Romania cere guvernului şi Ministerului Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului să urgenteze înfiinţarea Organizaţiei Naţionale de Management al Destinaţiei România ca Organizaţie de Promovare Turistică a României pentru a profesionaliza şi eficientiza acest proces.
Legat de acest subiect, ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Radu Oprea, a declarat, miercuri, la Ploieşti, că organizatorii Târgului de Turism de la Paris au schimbat regula în timpul jocului şi au cerut plata în avans, astfel că România nu a putut participa la acest eveniment.
"Organizatorii Târgului de la Paris au schimbat regula jocului în timpul jocului, în sensul că au solicitat plată în avans, întrucât alţi participanţi din alte ţări nu au plătit la timp", a spus Oprea.
Acesta a explicat că România nu poate plăti în avans, deoarece legislaţia nu permite, dar a subliniat că ţara noastră a fost prezentă la două târguri la Paris, unul foarte mare în ianuarie şi la târgul specializat pentru balneo, pentru cură de tratament.
Asociaţia Incoming Romania reuneşte peste 40 de companii de turism româneşti specializate în primirea turiştilor străini în România. Misiunea noastră este de a promova destinaţia România şi de a dezvolta in mod durabil si sustenabil turismul de incoming - motor al dezvotării economice naţionale şi locale.AGERPRES/(AS - editor: Mariana Nica, editor online: Irina Giurgiu)
Sursa foto: IFTM Top Resa/facebook.com
Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.
© 2025 Agenția Națională de Presă AGERPRES
Conținutul acestui site este proprietatea Agenției Naționale de Presă AGERPRES. Este interzisă republicarea sau redistribuirea conținutului fără menționarea sursei.
Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.
Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:
Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.
< | june 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
< | july 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |