COD GALBEN: 29-11-2021 ora 10 Intre 29 noiembrie, ora 14 – 30 noiembrie, ora 03 se va semnala intensificări temporare ale vântului

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Majoritatea directorilor generali din România (88%) intenţionează să iniţieze o transformare nouă şi cuprinzătoare într-un orizont de timp de 12 luni, iar cele mai semnificative investiţii vor fi direcţionate către date şi tehnologie, din punctul de vedere al iniţiativelor de transformare, conform studiului EY CEO Imperative România.

Potrivit unui comunicat al companiei, toţi liderii de companii din România (100%) consideră că în următorii trei ani companiile vor cheltui mai mult cu transformarea decât în ultimii trei ani, faţă de 65% dintre directorii generali de la nivel global.

Principalele trei tendinţe care vor genera schimbarea în cadrul companiilor din România sunt considerate inovaţia tehnologică şi digitală, modificarea experienţelor şi aşteptărilor clienţilor şi geopolitica. Şi executivii de la nivel global se aşteaptă ca riscurile politice să se menţină la un nivel ridicat în anul care urmează, conform analizelor EY, riscurile geopolitice fiind menţionate drept cea mai mare preocupare a acestora, oglindind astfel şi opiniile liderilor de companii din România, cuprinse în studiul local CEO Imperative.

"Indiferent dacă prioritatea sa este reprezentată de informaţii, durabilitate sau inovaţie, compania viitorului va avea nevoie să deruleze multiple transformări continue în cadrul organizaţiei, bazate pe trei vectori de valoare interconectaţi: orientarea spre oameni, adoptarea rapidă a tehnologiilor şi inovaţie la nivelul adecvat. Integrarea acestor trei vectori de valoare în fiecare aspect al transformării transfuncţionale continue va permite directorilor generali să valorifice la maximum creşterea companiei lor şi, în ultimă instanţă, să susţină crearea de valoare pe termen lung pentru toţi actorii interesaţi", a declarat Bogdan Ion, Country Managing Partner EY România & Moldova şi Chief Operating Officer al EY în regiunea Europei Centrale şi de Sud-est şi Asiei Centrale (CESA).

Revenind la inovaţie şi analizând datele, studiul derulat în România relevă că, pentru liderii locali, principalele priorităţi în domeniul transformării sunt inovaţia (72%), cultura şi misiunea (66%) şi resursele umane şi abilităţile (56%).

În privinţa rolului conducătorilor în viitor, toţi directorii generali din România au fost de acord că liderii trebuie să gestioneze transformări multiple şi continue în organizaţie şi 89% dintre respondenţi consideră că directorul general trebuie să fie liderul proceselor de inovaţie transformatoare şi de redefinire a activităţii. În plus, 91% cred că dobândirea încrederii din partea actorilor interesaţi va deveni o parte tot mai importantă a activităţii directorului general.

În ceea ce priveşte caracteristicile conducătorului eficient în următorii cinci ani şi ulterior, liderii au subliniat mentalitatea orientată spre transformare, inovaţia, compasiunea şi încrederea.

EY este una dintre cele mai mari firme de servicii profesionale la nivel global, cu 312.250 de angajaţi în peste 700 de birouri în 150 de ţări şi venituri de aproximativ 40 miliarde de dolari în anul fiscal încheiat la 30 iunie 2021. Compania este prezentă în România din anul 1992.

Studiul global EY CEO Imperative Study 2021 a fost conceput şi elaborat de EYQ, un think tank global al EY. Concluziile studiului se bazează pe interviuri cu 305 de directori generali din toată lumea, care conduc companii incluse în clasamentul Forbes Global 2000. Forbes Insight a desfăşurat activitatea de intervievare în perioada octombrie - decembrie 2020. AGERPRES/(AS - autor: George Bănciulea, editor: Mariana Nica, editor online: Anda Badea)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.