COD PORTOCALIU: 27-05-2025 ora 10 Intre 27 mai, ora 10 – 29 mai, ora 03 Fenomene vizate: se va semnala ploi însemnate cantitativ COD GALBEN: 27-05-2025 ora 10 Intre 27 mai, ora 10 – 28 mai, ora 03 se va semnala intensificări ale vântului COD PORTOCALIU: 27-05-2025 ora 17 Intre 17:25 si 20:30 se va semnala Va ploua, iar în timp scurt sau prin acumulare cantitățile de apă vor depăși 25...35 l/mp. În zona avertizată în ultimele ore s-au acumulat cantități de apă de 35...40 l/mp. in Județul Galaţi;
Una din două companii derulează în prezent proiecte de digitalizare, care încep de la 2.000 euro şi pot ajunge chiar şi la 10 milioane de euro, în timp ce o treime dintre ele se află în stadiul de evaluare a opţiunilor privind digitalizarea, potrivit unui studiu Beck et al. derulat cu sprijinul MKOR Consulting, dat marţi publicităţii.
Rezultatele studiului relevă faptul că 54% dintre companiile participante se află în stadiul de implementare a iniţiativelor de digitalizare, iar impactul digitalizării poate depăşi 30% din cifra de afaceri.
Aşa cum arată studiul "Digitalizarea în companiile din România 2021", soluţiile digitale sunt folosite mai ales pentru eliminarea blocajelor întâlnite în activitatea curentă. Acestea vizează în special procesele şi fluxurile de lucru, managementul documentelor, managementul datelor, resursele umane sau luarea deciziilor.
"Pentru dezvoltarea şi implementarea de soluţii de digitalizare, companiile preferă expertiza furnizorilor externi. Principalul motiv pentru colaborarea cu furnizori externi este complexitatea procesului de trecere de la analog la digital în termeni de expertiză şi resurse necesare", se spune în document.
Companiile recunosc impactul pozitiv al soluţiilor de digitalizare, cu beneficii în plan operaţional, financiar şi strategic. Principalii indicatori folosiţi pentru a măsura eficienţa proiectelor de digitalizare sunt: financiari (de exemplu, creşterea cu + 30% a cifrei de afaceri); operaţionali (volumul de muncă / documente, durata proceselor, timpi de răspuns, trasabilitatea proceselor etc.); resurse implicate (angajaţi, infrastructură, clienţi).
Conform studiului realizat împreună cu experţi în digitalizare, eforturile susţinute pe perioade mari de timp şi investiţiile constante sunt factori-cheie pentru reuşita iniţiativelor de digitalizare. În funcţie de profilul unei companii, investiţiile în implementarea sau dezvoltarea de soluţii de digitalizare încep de la 2.000 euro şi pot depăşi chiar şi 10 milioane de euro.
"Pandemia a adus noi provocări pentru jumătate dintre companiile participante la studiul realizat de Beck et al. în colaborare cu MKOR Consulting. Pentru a răspunde acestor provocări, companiile au mizat pe implementarea cu prioritate a proiectelor de optimizare digitală, în contextul diminuării volumului de business. În aproape o treime dintre cazuri, ritmul de adoptare a soluţiilor de digitalizare a încetinit, ca urmare a reducerii bugetului pentru departamentul IT în perioada pandemiei", se mai arată în studiu.
Scopul studiului a fost de a determina stadiul actual al iniţiativelor de digitalizare în companiile medii şi mari, din perspectiva experţilor implicaţi direct în astfel de proiecte. În cadrul studiului au fost intervievaţi experţi în digitalizare din 12 companii medii şi mari din România, din domenii precum: FMCG, retail, producţie, transporturi & logistică, automotive, financiar (banking, servicii financiare), servicii profesionale, farma.
Beck et al. este o companie axată pe proiecte şi oferă servicii complete de IT. Compania operează la nivel internaţional, cu locaţii în Germania, Elveţia, România, Brazilia şi Singapore, iar din 2021 face parte din noul grup Skaylink. Compania este prezentă la nivel global din 1989, iar în România activează din 2005. Aceasta reprezintă un partener de încredere pentru clienţii săi, oferind consultanţă, implementare şi suport în procesul de accelerare a transformării digitale.
MKOR Consulting este o agenţie de cercetare de piaţă inovativă, care combină experienţa practică în afaceri, know-how-ul la nivel MBA şi expertiza de top pentru a oferi o înţelegere aprofundată a mediului de business. AGERPRES/(AS - autor: Oana Tilică, editor: Nicoleta Gherasi, editor online: Irina Giurgiu)
Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews
Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.
© 2025 Agenția Națională de Presă AGERPRES
Conținutul acestui site este proprietatea Agenției Naționale de Presă AGERPRES. Este interzisă republicarea sau redistribuirea conținutului fără menționarea sursei.
Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.
Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:
Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.
< | may 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
27 | 28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
< | june 2025 | > | ||||
---|---|---|---|---|---|---|
su | mo | tu | we | th | fr | sa |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |