COD GALBEN: 21-10-2021 ora 17 Intre 17:00 si 19:00 se va semnala intensificări ale vântului care vor depăși local 55 - 60 km/h in Județul Satu Mare; COD GALBEN: 21-10-2021 ora 16 Intre 16:50 si 21:00 se va semnala intensificări ale vântului care la rafală vor atinge 90...100 km/h in Județul Cluj; COD GALBEN: 21-10-2021 ora 16 Intre 16:30 si 20:00 se va semnala intensificări temporare ale vântului, cu viteze ce vor depăși, la rafală, 55 - 65 km/h in Județul Tulcea, Județul Tulcea; COD GALBEN: 21-10-2021 ora 16 Intre 16:00 si 19:00 se va semnala intensificări locale ale vântului care vor depăși temporar 55 - 65 km/h in Județul Bihor;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Aproape jumătate (47%) dintre utilizatorii de social media susţin că influencerii pe care îi urmăresc online le oferă "o evadare din realitate", în timp ce peste o treime (34%) afirmă că i-au întâlnit în viaţa reală pe unii dintre aceşti influenceri, arată rezultatele unui studiu, publicat joi de Kaspersky.

Conform cercetării, mai mult de unul din cinci utilizatori (21%) consideră că "ar putea fi prieteni" cu influencerii pe care care îi urmăresc şi 22% au apelat la trimiterea unor mesaje private unui influencer.

De asemenea, peste o treime (34%) dintre respondenţi i-au întâlnit chiar şi în viaţa reală pe unii dintre influenceri, procentul acestora ajungând la 57% în SUA.

În acelaşi timp, şapte din zece oameni (71%) spun că învaţă lucruri noi de la influencerii pe care îi urmăresc în domenii, precum sănătatea, hobby-urile, stilul şi ştirile. Totodată, aproape un sfert (23%) afirmă că sunt "dependenţi" de conţinutul influencerilor şi unul din zece (10%) afirmă chiar că are un sentiment de absenţă dacă nu interacţionează cu influencerii.

Potrivit sursei citate, mulţi au căutat un contact direct cu influencerii din mediul online, cel mai frecvent prin comentariile la postărilor lor (37%) sau reacţionând la postările sau poveştile lor (37%).

"Cu toate acestea, reţelele sociale au fost importante pentru mulţi oameni în timpul pandemiei, aproape şase din zece (59%) din întreaga lume spunând că reţelele sociale le-au oferit o conexiune vitală. Valoarea a fost cea mai mare în rândul tinerilor cu vârste cuprinse între 18 şi 34 de ani (71%), care se bazează pe social media pentru conectivitate. Persoanele din Vietnam (94%) şi Africa de Sud (79%) sunt cele mai susceptibile de a spune că social media este o conexiune vitală pentru ei, deşi o treime dintre oamenii din întreaga lume (33%) spun că au devenit mai puţin toleranţi faţă de oamenii din social media în timpul pandemiei", se menţionează în concluziile studiului Kaspersky.

Din cercetarea de specialitate reiese faptul că aproximativ două treimi (63%) dintre adulţii din întreaga lume îşi pot aminti o ştire despre efectele negative ale reţelelor sociale asupra confidenţialităţii datelor şi aproape opt din zece (78%) dintre cei care şi-au amintit o astfel de ştire spun că a influenţat modul în care au folosit în continuare reţelele sociale.

În plus, puţin peste o treime (38%) cunosc pe cineva ale cărui date cu caracter personal au fost compromise, dar în intervalul de vârstă 18 - 34 de ani această pondere este mai mare de jumătate (52%).

Datele Kaspersky relevă faptul că, în general, două cincimi (41%) dintre adulţii din întreaga lume consideră că reţelele sociale sunt pozitive pentru societate şi politică, un procent de două ori mai mare decât numărul celor care cred că reţelele sociale au un impact negativ (19%). Atunci când utilizează reţelele sociale, în cele mai multe cazuri oamenii se simt "distraţi" (56%), "conectaţi" (36%), "fericiţi" (26%) şi "inspiraţi" (23%).

Studiul publicat de Kaspersky a fost realizat de Opinium Research în perioada 18 - 31 mai 2021, pe un eşantion de 15.682 de adulţi din 25 de ţări, inclusiv Marea Britanie, Franţa, Italia, Germania, Spania, Danemarca, Olanda, Chile, Mexic, Argentina, Brazilia, Columbia, Peru, Japonia , Rusia, Turcia, SUA, Republica Cehă, Ungaria, Africa de Sud, Austria, Singapore, Vietnam, Australia şi Emiratele Arabe Unite. AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Andreea Marinescu, editor online: Andreea Lăzăroiu)

 

Sursa foto: Kaspersky/Facebook.com

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.