Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Aproape jumătate dintre liderii întreprinderilor mici şi mijlocii (IMM) din întreaga lume (43%) au ales să-şi păstreze angajaţii, cu orice preţ, pe fondul pandemiei, reiese din rezultatele unui sondaj realizat de Kaspersky.

Potrivit cercetării, publicată vineri, în acest context, provocarea prioritară a fost introducerea de noi tehnologii pentru a asigura buna desfăşurare a activităţii în aceste noi circumstanţe (53%) pentru a muta afacerea din offline în online şi pentru a permite angajaţilor să lucreze de la distanţă sau în sistem hibrid.

"Studiile arată că performanţa business-ului este direct legată de satisfacţia angajaţilor. În timpul pandemiei, satisfacţia la locul de muncă şi angajamentul în rândul angajaţilor au devenit mai importante decât oricând, în special pentru companiile mici, care au fost afectate puternic. O echipă puternică poate mai degrabă să reziste la criză şi face faţă mai bine la lockdown, riscuri de infecţie şi incertitudine cu privire la viitor", se arată în concluziile sondajului de specialitate.

Reprezentanţii IMM-urilor subliniază că păstrarea echipei a devenit o prioritate, chiar s-au confruntat cu reduceri bugetare (38%), salarii sau ore de lucru reduse (35%) şi birouri sau sucursale închise temporar (34%).

În prezent, 42% dintre organizaţii susţin că intenţionează să majoreze costurile de personal, cum ar fi salariile şi beneficiile, în anul următor.

Kaspersky este o companie globală de securitate cibernetică fondată în anul 1997, care, la ora actuală, protejează prin produsele sale antivirus peste 400 de milioane de utilizatori individuali şi 250.000 de companii-client. AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Nicoleta Gherasi, editor online: Ada Vîlceanu) 

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.