COD GALBEN: 08-06-2025 ora 10 Intre 9 iunie, intervalul orar 12 – 21 Fenomene vizate se va semnala 9 iunie, intervalul orar 12 – 21 Fenomene vizate COD GALBEN: 09-06-2025 Intre 04:00 si 05:30 se va semnala Averse torențiale care vor acumula 15...25 l/mp, descărcări electrice, intensificări ale vântului/ vijelie, grindină. in Județul Caraş-Severin, Zona joasă a județului Caraş-Severin, respectiv zona localităților, Județul Arad, Județul Timiş, Zona de munte a județului Timiş, respectiv zona de munte a localităților, Zona depresionară a județului Hunedoara, respectiv zona localităților, Zona joasă a județului Hunedoara, respectiv zona localităților, Județul Hunedoara; COD GALBEN: 09-06-2025 Intre 03:10 si 04:10 se va semnala Descărcări electrice, intensificări ale vântului, averse torențiale care vor acumula 15...25 l/mp. in Județul Suceava;

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Retailerul online eMag va investi peste 1,5 milioane de euro pentru a reamenaja sediul central într-un spaţiu colaborativ, în condiţiile în care 3.000 de angajaţi şi-au exprimat intenţia ca, în perioada următoare, să muncească în sistem hibrid, se arată într-un comunicat de presă al companiei, transmis luni AGERPRES.

În contextul determinat de pandemia COVID-19, compania a derulat o serie de studii interne, cantitative şi calitative, prin care a analizat în detaliu care sunt principalele beneficii percepute de oameni legate de lucrul de acasă, care sunt provocările şi ce poate fi îmbunătăţit, dar şi cum percep pe termen lung un mod de lucru permanent hibrid.
Astfel, 96% dintre respondenţi au răspuns că în această perioadă în care au lucrat de acasă s-au simţit mai productivi, în timp ce 78% au spus că s-au adaptat bine şi foarte bine la munca exclusiv de acasă.

Potrivit sondajului, peste o treime (37%) dintre cei chestionaţi au afirmat că se simt conectaţi cu echipa lor, de când lucrează de acasă, iar când au fost întrebaţi cum îşi doresc să lucreze pe termen lung, cei mai mulţi dintre ei (97%) au declarat că vor să îmbine munca de acasă cu cea de la birou

Ca urmare a a acestor studii, eMag a decis că va trece permanent la un mod de lucru hibrid (New Way of Working@eMAG), care le va permite celor peste 3.000 de angajaţi din sediul central, hub-urile IT şi centrele de Customer Care să lucreze cum li se potriveşte cel mai bine în funcţie de tipul de activitate, într-un mod de lucru hibrid, de acasă şi de la birou.

"(...) după ce va trece pandemia, angajaţii eMag vor decide, împreună cu managerul lor, cum vor să lucreze: câte zile vor lucra de acasă şi câte de la birou, în funcţie de nevoile fiecărei echipe. În prezent, ţinând cont de restricţiile existente, peste 99% din angajaţii eMAG din sediile de birouri lucrează în continuare de acasă şi vor continua astfel până când condiţiile vor permite trecerea în noul mod permanent de lucru hibrid. eMag îşi va păstra spaţiile existente de birouri şi va investi peste 1,5 milioane de euro pentru a reamenaja sediul central într-un spaţiu colaborativ şi pentru a implementa noi tehnologii care să susţină modul de lucru hibrid. Principala funcţionalitate a sediilor va fi aceea de a ajuta oamenii să colaboreze mai bine, aşa că numărul sălilor destinate întâlnirilor s-a dublat şi vor fi dotate cu tehnologie de ultimă generaţie pentru a facilita întâlnirile mixte - online & offline - şi cu un sistem de rezervare de la distanţă a birourilor", se arată în comunicatul citat.

Reprezentanţii eMag au precizat că proiectul reamenajare a sediului central este realizat împreună cu o firmă de arhitectură, iar discuţiile au început imediat ce s-a conturat tot mai clar ideea că munca de la birou, aşa cum a fost până în martie 2020, se va schimba.

Companie românească fondată în anul 2001, eMag a devenit un lider în retailul online în România, cu prezenţe în Bulgaria, Ungaria şi Polonia. AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Andreea Marinescu, editor online: Anda Badea)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.