COD PORTOCALIU: 27-05-2025 ora 10 Intre 27 mai, ora 10 – 29 mai, ora 03 Fenomene vizate: se va semnala ploi însemnate cantitativ COD GALBEN: 28-05-2025 Intre 03:00 si 09:00 se va semnala Intensificări ale vântului cu viteze la rafală de 90...120 km/h. in Județul Caraş-Severin , zona de munte de peste 1800 m, Județul Hunedoara , zona de munte de peste 1800 m;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Intermediere financiară fără o digitalizare a serviciilor bancare în clipa de faţă aproape nu mai poate fi concepută, ele fiind direct şi intrinsec legate între ele, a afirmat, miercuri, Sergiu Oprescu, preşedintele Consiliului Director al Asociaţiei Române a Băncilor şi preşedintele executiv al Alpha Bank.

"Cred că sunt trei elemente importante pe care trebuie să le avem în vedere pentru anul 2021. Un prim element este cel legat de atragerea şi utilizarea cu cap a fondurilor europene care există, astfel încât să putem, pe baza acestor fonduri, să facem această reconstrucţie a economiei şi a societăţii. Al doilea element care este foarte important este cel legat de digitalizare. (...) Al treilea subiect este cel legat de intermedierea financiară şi cum vom avea grijă ca aceasta să aibă o dinamică pozitivă în anii care urmează, astfel încât să contribuie direct la creşterea economică din România. Intermediere financiară fără o digitalizare a serviciilor bancare în clipa de faţă aproape nu mai poate fi concepută. Deci, ele sunt direct şi intrinsec legate între ele în clipa de faţă: nivelul de intermediere financiară şi nivelul de digitalizare al societăţii şi, în particular, al relaţiei dintre bancă şi client", a menţionat Sergiu Oprescu, la evenimentul online "Digitalizarea, calea spre reforma societăţii şi a statului? Avantaje, provocări, ameninţări".

Acesta a adăugat că România are o incluziune financiară de numai 60%, "însemnând oameni, cetăţeni ai acestei societăţi care au un cont bancar", comparativ cu media europeană care depăşeşte 90%.

Totodată, preşedintele executiv al Alpha Bank a subliniat că în bănci există unităţi care se ocupă de simplificarea proceselor.

"Mi-aş dori să ştiu că la nivelul administraţiei există un minister al simplificării procesului de interacţiune dintre cetăţeanul României şi administraţie, pentru că doar prin simplificare ajungem să avem această experienţă digitală, astfel încât fiecare cetăţean să simtă că face parte dintr-o experienţă uşoară, fără nicio problemă în relaţie cu administraţia", a mai spus Sergiu Oprescu. AGERPRES/(A - autor: Nicoleta Bănciulea, editor: Oana Tilică, editor online: Gabriela Badea)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.