COD GALBEN: 29-05-2025 ora 10 Intre 29 mai, ora 10 – 29 mai, ora 23 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată COD GALBEN: 29-05-2025 ora 10 Intre 29 mai, ora 23 – 30 mai, ora 21 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată COD GALBEN: 29-05-2025 ora 10 Intre 30 mai, ora 10 – 30 mai, ora 21 se va semnala intensificări ale vântului COD GALBEN: 28-05-2025 ora 10 Intre 29 mai, ora 03 – 29 mai, ora 23Fenomene vizate se va semnala 29 mai, ora 03 – 29 mai, ora 23Fenomene vizate

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Hidroelectrica suplimentează numerele de telefon ale call-center-ului şi publică pe site o serie de răspunsuri la întrebări frecvente, pentru a venit în sprijinul consumatorilor care vor să-şi schimbe furnizorul de energie, în contextul liberalizării pieţei, se arată într-un anunţ postat pe contul de Facebook al companiei.

"Pentru a veni în întâmpinarea clienţilor Hidroelectrica, am publicat o serie de întrebări frecvente primite în această perioadă, cu răspunsurile aferente. De asemenea, Hidroelectrica anunţă suplimentarea numerelor de telefon ale Call Centerului dedicat pentru informarea clienţilor companiei în privinţa ofertei concurenţiale şi a tuturor temelor de interes", au scris reprezentanţii companiei.

Aceasta după ce, în urmă cu o săptămână, un redactor AGERPRES a sunat la call-center-ul Hidroelectrica în calitate de client casnic şi, după o aşteptare de 50 de minute, a primit informaţii eronate cu privire la procesul de schimbare a furnizorului.

Operatorul afirmase că mutarea unui consumator la Hidroelectrica se va realiza în două luni, deşi legea spune că acest proces trebuie să dureze maximum 21 de zile.

Printre informaţiile publicate suplimentar de Hidroelectrica miercuri pe site se află şi cea referitoare la durata transferului de la actualul furnizor către Hidroelectrica: "După depunerea documentaţiei complete (online la adresa contractare@hidroelectrica.ro sau la sediul sucursalelor/uzinelor teritoriale) şi efectuarea de către Hidroelectrica a notificării actualului dvs. furnizor cu privire la decizia dvs de migrare a contractului, termenul maxim de transfer este, conform legislaţiei în vigoare, de 21 de zile".

Piaţa de energie electrică a fost complet liberalizată la 1 ianuarie 2021, iar tarifele finale nu mai sunt reglementate de Autoritatea Naţională de Reglementare în Energie. AGERPRES/(Autor: Florentina Cernat, editor: Nicoleta Gherasi, editor online: Simona Aruştei)

Urmăreşte ştirile AGERPRES pe WhatsApp şi pe GoogleNews


Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Informaţiile transmise pe www.agerpres.ro pot fi preluate, în conformitate cu legislaţia aplicabilă, în limita a 500 de semne. Detalii în secţiunea Condiţii de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactaţi Direcţia Marketing - marketing@agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.