Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Acţiunile companiei de tehnologie 2Performant vor fi tranzacţionate, începând de miercuri, pe Sistemul Multilateral de Tranzacţionare a Bursei de Valori Bucureşti (piaţa AeRO), sub simbolul 2P.

Listarea tehnică la BVB a 2Performant reprezintă primul pas din strategia de finanţare prin instrumentele oferite de Bursă, pe termen lung, prin care compania românească de tehnologie îşi propune să îşi consolideze şi dezvolte business-ul şi să capteze cât mai mult din creşterea comerţului online.

Pentru primul semestru al anului 2020, compania 2Performant a raportat o creştere a cifrei de afaceri cu 37,5% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, ajungând la peste 9 milioane de lei. Totodată, a generat vânzări pentru clienţii săi cu 54,1% mai mari, în valoare de peste 27 milioane de euro (TVA inclus). Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, indicele EBITDA a crescut în semestrul 1 cu 129%, conform unui comunicat al BVB.

Structura actuală a acţionariatului este formată din 44 de acţionari, dintre care: Dorin Boerescu, CEO şi acţionar major 2Performant (38,7%), Radu Spineanu, fondator 2Performant (10,1%), Sergiu Neguţ, membru în boardul consultativ 2Performant (7%). Peste 65% dintre acţiunile 2Performant sunt deţinute de management, fondatori şi membrii board-ului consultativ 2Performant. Aceştia au semnat un acord prin care s-au angajat că nu vor vinde acţiuni 2Performant în următoarea perioadă.

2Performant este o companie românească de tehnologie care dezvoltă, operează şi monetizează 2Performant.com - platformă integrată de marketing afiliat şi influencer marketing. Prin această platformă business-urile pot apela la parteneri, afiliaţi şi influenceri, cu care pot lucra prin cele 2 modele de colaborare disponibile în acest moment: marketing afiliat şi influencer marketing. Conform datelor companiei, 2Performant este cea mai mare sursă locală de trafic pentru magazinele online din România, aducând lunar aproximativ 4,5 milioane de clickuri pentru clienţii din portofoliu.

Cu o activitate de 12 ani, compania este cea care a lansat în România prima reţea de marketing afiliat sub denumirea 2Parale.ro. Trei ani mai târziu a urmat intrarea în piaţa din Bulgaria. În 2016 platforma şi operaţiunile migrează pe 2Performant.com, o nouă soluţie tehnică şi un mod nou de operare care pun accentul pe self-service şi prepay ca soluţie de plată. Compania a investit până acum peste un milion de euro în tehnologie pentru creşterea performanţelor, eficientizarea proceselor, lansarea unei platforme de influencer marketing, uşurarea şi îmbunătăţirea experienţei de utilizare (UX & UI).

2Performant a reuşit în aceşti ani de activitate să intermedieze prin platforma de marketing afiliat vânzări în valoare de peste 226 de milioane de euro, prin mai mult de 423 de milioane de clickuri, pentru peste 600 de jucători din eCommerce din România şi din regiune, din peste 30 de industrii. AGERPRES/(AS - autor: George Bănciulea, editor: Andreea Marinescu, editor online: Gabriela Badea) 

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.