COD GALBEN: 27-01-2021 ora 21 Intre 27 ianuarie, ora 10:00 – 28 ianuarie, ora 10:00 Fenomene și zone vizate se va semnala 27 ianuarie, ora 10:00 – 28 ianuarie, ora 10:00Fenomene vizate COD GALBEN: 28-01-2021 Intre 05:00 si 09:00 se va semnala intensificări ale vântului cu viteze la rafală în general de 70-80 km/h, iar la altitudini de peste 1800 m, rafalele vor depăşi 90 km/h, viscolind ninsoarea, spulberând zăpada şi determinând scăderea vizibilităţii. in Județul Gorj, Județul Vâlcea, Județul Mehedinţi; COD GALBEN: 28-01-2021 Intre 05:00 si 11:00 se va semnala La altitudini de peste 1800 m, vor fi intensificări ale vântului, cu rafale de 90-100 km/h, spulberând zăpada și determinând scăderea vizibilității in Județul Caraş-Severin, Județul Hunedoara; COD GALBEN: 28-01-2021 Intre 05:00 si 09:00 se va semnala intensificări ale vântului cu viteze la rafală în general de 70-80 km/h, iar la altitudini de peste 1800 m, rafalele vor depăşi 90 km/h, spulberând zăpada şi determinând scăderea vizibilităţii. in Județul Argeş, Județul Buzău, Județul Prahova, Județul Dâmboviţa; COD GALBEN: 28-01-2021 Intre 05:00 si 10:00 se va semnala Intensificări locale ale vântului, cu viteze de 55...60 km/h, iar în zona Carpaților de Curbură, 70...90 km/h, spulberând zăpada și determinând scăderea vizibilității. in Județul Botoşani, Județul Vrancea, Județul Iaşi, Județul Vaslui;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Din ce în ce mai multe societăţi comerciale care activează în domeniul retailului nealimentar intră în faliment, aflate în imposibilitatea de a mai rezista pe piaţă, potrivit unui comunicat al Organizaţiei Patronale a Retailerilor din România, Roretail, remis, miercuri, AGERPRES.

Asociaţia a semnalat în numeroase rânduri, atât public, cât şi prin comunicări transmise factorilor de decizie, situaţia extrem de dificilă pe care o întâmpină retailul nealimentar din România. După o perioadă de 3 luni în care magazinele au fost închise prin decizii ale autorităţilor, odată cu redeschiderea centrelor comerciale vânzările au rămas sub nivele mult inferioare celor de anul trecut.

În medie, scăderile vânzărilor din magazine în ultimele luni au ajuns la 60%-80%, iar situaţia este extrem de dramatică. Inclusiv cu ocazia Black Friday, vânzările din magazine au fost cu aproximativ 50% mai mici decât cele de la ediţia anterioară, din anul 2019. Primele magazine care au intrat în faliment sunt cele ale micilor companii din domeniu, unde nu există o contrabalansare a pierderilor de pe piaţa locală cu veniturile de pe pieţele externe.

"Magazinele din retailul nealimentar încep să închidă definitiv unul după altul, ca într-un joc de domino. Nu este însă un joc, este vorba de branduri locale, de angajaţi şi familiile lor. Vorbim de situaţii disperate şi de antreprenori care nu mai au resurse, financiare şi emoţionale, să reziste. Deja există dificultăţi majore în plata taxelor şi a salariilor, fără a vorbi de chirii şi alte cheltuieli operaţionale. Autorităţile poartă responsabilitatea luării şi implementării rapide a unor decizii care să salveze această industrie, la fel ca în majoritatea statelor europene, care au implementat măsuri de compensare a efectelor devastatoare produse de restricţii încă din luna aprilie. Proprietarii şi administratorii de centre comerciale nu mai pot salva unilateral situaţia. Lipsa acţiunii autorităţilor, în al 12-lea ceas, va condamna retailul nealimentar şi comerţul modern în ansamblu la faliment", a declarat Roxana Socaciu, director executiv Roretail.

Închiderea magazinelor din retailul nealimentar va avea un impact economic şi social negativ pe termen lung, fiind extrem de dificil şi de puţin probabil ca, odată închise, aceste afaceri să se mai poată redeschide pe viitor. Roretail solicită ca măsurile de compensare promise de autorităţi să se materializeze cât mai rapid, fiecare zi care trece fără niciun fel de sprijin sau orizont de timp privind susţinerea concretă a industriei, urmând să conducă la noi şi noi falimente în retailul nealimentar.

Roretail - Organizaţia Patronală a Retailerilor din România este o asociaţie înfiinţată în anul 2014, care grupează peste 1.000 de magazine din România, din retailul nealimentar şi din HoReCA din centrele comerciale, grupând deopotrivă branduri naţionale şi internaţionale şi însumând peste 12.000 de angajaţi. AGERPRES/(Autor: Florentina Cernat, editor: Andreea Marinescu, editor online: Anda Badea)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.