COD GALBEN: 04-08-2021 ora 10 Intre 4, 5 august se va semnala disconfort termic ridicat COD GALBEN: 04-08-2021 ora 10 Intre 04 august, ora 12:00 – 05 august, ora 06:00 se va semnala instabilitate atmosferică temporar accentuată

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Nouă din zece (90%) angajatori acordă o importanţă deosebită angajaţilor cu branduri personale puternice, iar într-o pondere similară angajaţii români cu vârste între 25 şi 45 ani consideră ca reputaţia personală îi ajută să obţină un loc de muncă mai bun, arată datele extrase dintr-un studiu realizat de iniţiatorii unui proiect de learning privind reputaţia personală.

Conform specialiştilor de la BrandingUp, cu toate că acordul asupra importanţei reputaţiei personale a fost majoritar, 69,4% dintre respondenţi spun că nu au investit încă în construcţia unui brand personal.

Principalele argumente identificate de angajaţi în favoarea unei investiţii susţinute în reputaţia personală sunt faptul că aceasta construieşte încredere şi credibilitate în faţa clienţilor şi a partenerilor de business (79,6%), reţeaua de contacte care se creează în urma implementării strategiei de comunicare a brandului personal (50%), dar şi vizibilitatea dobândită odată cu creşterea expunerii în piaţă (42,6%).

În ceea ce priveşte relevanţa atribuită reputaţiei personale în procesul de recrutare, aproape 90% dintre angajatori au răspuns că acordă o importanţă deosebită angajaţilor cu branduri personale puternice. Mai mult, peste o treime (34,3%) dintre aceştia consideră reputaţia personală ca fiind esenţială în succesul afacerii şi în conturarea imaginii companiei.

La studiul BrandingUp au participat aproximativ 200 de manageri de top, antreprenori, precum şi specialişti liber profesionişti sau angajaţi din domenii variate - IT, banking, marketing şi comunicare, avocatură, agricultură, consultanţă şi chiar administraţie publică. Dintre respondenţi, 36,11% reprezintă angajatorii. Cercetarea a fost realizată în perioada septembrie - octombrie 2020.

Realizatorii studiului menţionează că a fost creat şi un focus-grup cu răspunsuri de la respondenţi din străinătate, cu precădere din Spania, Italia şi Portugalia, dar şi din state cu o cultură corporativă diferită, cum ar fi Austria, Olanda, Elveţia sau Turcia.

"Ideea testării opiniei internaţionale despre reputaţia personală a venit din dorinţa de a face o comparaţie între trendurile existente în alte state, cu o istorie mai bogată în abordarea reputaţiei personale, şi curentul înregistrat în România. Concluzia reieşită este că trendul este similar cu ţările incluse în focus grup, diferenţele fiind de 2-5 %", susţine sursa citată.

BrandingUp este un proiect creat în vara anului 2019, ce s-a concretizat până în prezent într-o serie de masterclass-uri pe trei module (zona de strategie, neuro-comunicarea, respectiv discurs public şi de conţinut în comunicare), dar şi workshop-uri, webinarii gratuite şi sesiuni individuale de consultanţă. AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Oana Tilică, editor online: Anda Badea)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.