COD GALBEN: 25-01-2021 ora 10 Intre 25 ianuarie, ora 19:00 – 26 ianuarie, ora 05:00Fenomene vizate se va semnala 25 ianuarie, ora 19:00 – 26 ianuarie, ora 05:00Fenomene vizate

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Porr Construct a câştigat contractul în valoare de peste 472 milioane de lei, fără TVA, pentru modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu - Nord Frontieră (Lot 1), a anunţat vineri Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor (MTIC).

"Ministerul Transporturilor, Infrastructurii şi Comunicaţiilor informează că în urma licitaţiei derulată de către Compania Naţională de Căi Ferate CFR SA oferta depusă de Porr Construct, în valoare de 472.049.303,77 lei fără TVA, a fost declarată câştigătoare în cadrul procedurii de achiziţie a serviciilor de proiectare şi execuţie lucrări pentru 'Modernizarea liniei CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră, Lot 1: Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana'", se arată într-un comunicat al MTIC.

Obiectivul general al investiţiei "Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră, Lot 1: Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana" prevede proiectarea şi execuţia lucrărilor de modernizare, în conformitate cu legislaţia şi reglementările tehnice în vigoare, între staţiile Vidra şi Comana (inclusiv staţia Comana), de la km 18+180 (capătul Y al staţiei Vidra), până la km 30+200 (capătul Y al staţiei Comana).

De asemenea, obiectivul include lucrări la următoarele poduri de cale ferată: pod km 18+265 peste râul Sabar (noul tablier va avea deschiderea de 45 metri), pod km 18+402 peste râul Sabar (noul tablier va avea deschiderea de 45 metri), pod km 28+375 peste râul Neajlov (noul tablier va avea deschiderea de 70 metri), pod CF km 23+607 peste râul Argeş, între Haltele Vidra şi Grădiştea, care asigură supratraversarea căii ferate peste râul Argeş (în zona râului Argeş, traversarea va fi asigurată printr-o suprastructură de cale simplă, tip grindă cu zăbrele, cu deschideri de 70 m + 145 m + 70 m, cuvă de balast. Pe malul stâng al Argeşului - direcţia Bucureşti - se vor executa viaducte de acces cu opt deschideri de 30 de metri, iar pe malul drept - direcţia Giurgiu - se vor executa viaducte de acces cu 23 deschideri de 30 metri şi trei deschideri de 33 metri).

Sursa de finanţare a acestui obiectiv este asigurată din Fonduri Externe Nerambursabile, aferente cadrului financiar 2014 - 2020. AGERPRES/(AS - editor: Oana Tilică, editor online: Simona Aruştei)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.