COD GALBEN: 28-11-2020 ora 17 Intre 17:30 si 20:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m in Județul Giurgiu, Județul Teleorman; COD GALBEN: 28-11-2020 ora 16 Intre 16:20 si 20:00 se va semnala Ceaţă ce determină scăderea vizibilităţii local sub 200 m in Județul Olt; COD GALBEN: 28-11-2020 ora 16 Intre 16:00 si 20:00 se va semnala local - ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m in Județul Brăila, Județul Ialomiţa, Județul Argeş, Județul Buzău, Județul Prahova, Județul Călăraşi, Județul Giurgiu, Județul Ilfov, Județul Dâmboviţa, Județul Teleorman; COD GALBEN: 28-11-2020 ora 16 Intre 16:00 si 20:00 se va semnala ceață care va determina scăderea vizibilității, local sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Constanta, Județul Tulcea;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Realizarea Autostrăzii de centură este foarte importantă, nu numai pentru Bucureşti, ci şi pentru România, deoarece acest obiectiv este parte integrantă a Coridorului 4 Pan-European, a declarat joi ministrul Transporturilor, Lucian Bode.

Acesta a fost prezent pe lotul 2 al Centurii de Sud a Municipiului Bucureşti, unde reprezentanţii Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere au înmânat Ordinul de începere a lucrărilor pe cei 14,6 km din secţiunea 2 a acestui lot, astfel încât întregul lot 2 este în faza de execuţie.

"Obiectivul de investiţii Centura de Sud a Bucureştiului reprezintă o prioritate a mea şi a Guvernului Ludovic Orban şi de aceea am acordat o atenţie deosebită pentru ca lucrările să poată intra în linie dreaptă. În luna iunie înmânam ordinul de începere pentru secţiunea 1 şi iată că sunt în măsură să vă pot spune că aveţi front total de lucru, odată cu ordinul de începere pe care l-aţi primit astăzi pentru cei 14,6 km. Sper ca la sfârşitul lunii noiembrie, cei de la CNAIR să vă poată înmâna ordinul de începere şi pentru lotul 1", a transmis Lucian Bode.

Pe de altă parte, oficialul de la Transporturi s-a declarat nemulţumit de antreprenorul de pe lotul 3, care de altfel a şi fost penalizat de CNAIR, şi a subliniat că pe acest tronson încă nu pot fi începute lucrările.

"Din păcate pe lotul 3 sunt nemulţumit, pentru că nu avem un antreprenor serios, pe care CNAIR l-a şi penalizat. Din această cauză nu avem nici documentaţia aferentă pentru acest lot, astfel încât să poată începe lucrările pe toţi cei 52 de km din Centura de sud a Bucureştiului. La secţiunea de nord avem un contract de proiectare şi execuţie semnat, două loturi sunt în contestaţie, iar celălalt lot este în procedura de reevaluare a ofertelor. Este foarte importantă realizarea Autostrăzii de centură, nu numai pentru Bucureşti, ci şi pentru România, deoarece acest obiectiv este parte integrantă a Coridorului 4 Pan-European. Ne-am propus ca până în 2023 să finalizăm partea de sud a Inelului de Autostradă, cei 52 de km, iar pentru partea de nord, după ce semnăm celelalte 3 contracte, să finalizăm şi acest segment până în 2024. Este clar că anul 2020 este anul investiţiilor şi mai ales al investiţiilor în autostrăzi", a mai spus Lucian Bode.

La începutul lunii octombrie, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) anunţa, într-un comunicat, că Asocierea SA&PE Construct - Spedition UMB - Tehnotrade a câştigat licitaţia pentru proiectarea şi execuţia Autostrăzii de Centură Bucureşti, în lungime de 19 km.

Contractul "Proiectare şi Execuţie Autostrada de Centura Bucureşti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 2: km 20+000-km 39+000", în valoare de 831.920.653,34 lei (fără TVA), va avea o durată de 12 luni pentru proiectare, respectiv de 22 de luni pentru execuţia lucrărilor.

Ofertantul câştigător oferă o perioadă de garanţie a lucrărilor de zece ani.

Valoarea contractului pentru proiectarea şi execuţia Lotului 4 al Centurii de Nord a Municipiului Bucureşti este de 312,633 milioane de lei, fără TVA, iar sursa finanţării o reprezintă fondurile europene nerambursabile.

În data de 18 august 2020 au demarat lucrările la primul tronson din lotul Vidra - Bragadiru din Centura de Sud a Bucureştiului, tronsonul 1. Valoarea lucrărilor autorizate este de 59,95 milioane lei (fără TVA) iar data de execuţie a lucrărilor este de 30 de luni calculate de la data începerii efective a lucrărilor, anunţată în prealabil.

Autostrada Centura Bucureşti face parte integrantă din Coridorul Pan-European numărul IV, care traversează România de la Vest la Est, pe direcţia Nădlac - Arad - Timişoara - Lugoj - Deva - Sibiu - Piteşti - Bucureşti - Constanţa. AGERPRES/(AS - autor: Mariana Nica, editor: Andreea Marinescu, editor online: Ady Ivaşcu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.