COD GALBEN: 06-12-2020 Intre 00:00 si 06:00 se va semnala intensificări ale vântului care vor depăși la rafală 55-65 km/h, iar pe crestele montane 90 - 100 km/h in Județul Caraş-Severin, Județul Caraş-Severin, Județul Timiş, Județul Hunedoara; COD GALBEN: 05-12-2020 ora 23 Intre 23:00 si 05:00 se va semnala intensificări ale vântului cu rafale ce vor atinge 100 - 120 km/h in Județul Gorj, Județul Vâlcea; COD GALBEN: 05-12-2020 ora 23 Intre 23:00 si 05:00 se va semnala intensificări ale vântului cu rafale ce vor atinge 90 - 110 km/h in Județul Argeş, Județul Prahova, Județul Dâmboviţa;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Top 10 căutări pe Google în perioada martie - octombrie include informaţii legate de pandemia de coronavirus, de la simptome, la statistici şi declaraţia pe proprie răspundere, a declarat, marţi, Dan Oros, directorul de marketing Google România.

"Unul dintre primele lucruri pe care le-am făcut când a izbucnit pandemia a fost să dezvoltăm un panou local cu informaţii despre numărul de cazuri, despre simptome, pentru că după cum o să vedeţi imediat şi este de aşteptat căutările coronavirus au explodat în perioada respectivă, şi să promovăm diferite metode de prevenire: cum vedeţi acel mesaj, cu purtaţi mască, salvaţi vieţi, atât în search cât şi pe Youtube. Acesta este un mod prin care am adaptat un produs existent la o nouă realitate. Dacă ne uităm strict la căutări, şi am ales aici perioada martie - octombrie, nu e nicio surpriză, în top 10 aproape totul e legat de coronavirus, de la simptome, statistici, declaraţie pe proprie răspundere, Google Clasroom. Probabil singurul din top care nu are legătură cu covidul este vremea de mâine", a spus Dan Oros.

El a afirmat că Youtube rămâne cea mai mare platformă de video din România şi că peste 9 milioane de români intră zilnic pe Youtube. În această perioadă, utilizatorii au petrecut cu 25 - 50% mai mult timp pe Youtube, comparativ cu 2019. Aceştia au urmărit clipuri despre gătit, fitness, conţinut medical, divertisment şi ştiri, dar muzica rămâne în topul preferinţelor.

Dan Oros a precizat că deşi dispozitivele mobile rămân pe primul loc la vizionările pe Youtube, în perioada pandemiei au crescut Youtube pe ecranele TV şi a luat locul desktopului.

De asemenea, el a spus că Google Maps a contribuit la rapoarte de mobilitate care arată în mod anonimizat tendinţele de deplasare în zonele de interes: magazine, parcuri, farmacii sau locuri de muncă.

Google Clasroom a început să fie folosit de tot mai multe şcoli şi s-a ajuns la peste 50.000 de profesori care au participat la cursuri dedicate. AGERPRES/(AS - autor: George Bănciulea, editor: Andreea Marinescu, editor online: Anda Badea)
 

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.