Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Afacerile Huawei în România au atins o cotă de piaţă de 30%, în primul semestru al anului, în timp ce numărul aplicaţiilor româneşti din cadrul AppGallery a crescut de la zero la 700, conform datelor publicate, vineri, de către oficialii Huawei Consumer Business Group.

Potrivit sursei citate, Huawei a raportat o cotă de piaţă de 29,3% (mai 2020) pe segmentul de dispozitive smartphone, aceasta fiind cea mai ridicată valoare înregistrată până acum în evoluţia diviziei de Consumer Huawei România, după cum reiese din datele GfK.

În acelaşi timp, o performanţă ridicată a fost consemnată la nivelul rezultatelor Open Market, acestea ajungând până la 32%, ceea ce înseamnă în jur de 10% creştere faţă de 2019.

În ceea ce priveşte planurile de extindere, Huawei intenţionează deschiderea a noi magazine şi centre de servicii la nivel local, nu numai în Bucureşti, ci şi în alte două oraşe din ţară, printre care şi Cluj-Napoca.

"Huawei are în plan să ofere soluţii competitive şi inovatoare pentru construirea infrastructurii 5G în România, fiind compania parte din grupul care deţine cele mai multe patente de 5G şi, totodată, compania care a adus o contribuţie relevantă la crearea standardelor de securitate 5G, investind în decursul anilor în dezvoltarea a 23 de instituţii de cercetare în 12 ţări europene. În următoarea perioadă, Huawei CBG se va concentra la nivel local pe consolidarea zonei de telefoane HMS, dar şi a celorlalte categorii, precum laptopuri şi accesorii, segmente care au crescut considerabil şi au ajuns din nou în interesul utilizatorilor de produse Huawei", precizează compania chineză.

La momentul actual, AppGallery de la Huawei conţine peste 770 de aplicaţii româneşti şi zeci de mii de aplicaţii internaţionale. Aplicaţia vine cu securitate şi protecţie completă, inclusiv cu verificarea numelui real al dezvoltatorului şi procesul de revizuire în patru paşi pentru operarea securizată a aplicaţiei.

Produsele şi serviciile Huawei sunt disponibile în peste 170 de ţări, deservind mai mult de o treime din populaţia lumii.

Compania deţine 14 centre de cercetare-dezvoltare (R&D) în ţări, precum Statele Unite ale Americii, Germania, Suedia, Rusia, India şi China.

Huawei Consumer BG este una din cele trei filiale ale companiei şi include telefoane inteligente, computere şi tablete, dispozitive portabile şi servicii cloud etc. AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Andreea Marinescu, editor online: Adrian Dădârlat)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.