COD PORTOCALIU: 07-07-2020 ora 10 Intre 07 iulie, ora 14:00 – 07 iulie, ora 22:00Fenomene vizate se va semnala 07 iulie, ora 14:00 – 07 iulie, ora 22:00Fenomene vizate COD PORTOCALIU: 07-07-2020 ora 12 Intre 12:40 si 14:00 se va semnala averse torențiale ce vor cumula 35...40 l/mp, frecvente descărcări electrice, vijelie, grindină in Județul Bacău; COD PORTOCALIU: 07-07-2020 ora 12 Intre 12:30 si 14:00 se va semnala averse torențiale ce vor cumula 35...45 l/mp, frecvente descărcări electrice, vijelie, grindină. in Județul Alba; COD ROSU: 07-07-2020 ora 12 Intre 12:15 si 13:00 se va semnala averse torențiale ce vor totaliza 30...40 l/mp, în zonă în ultima oră s-au acumulat în jur de 60 l/mp, grindină de dimensiuni medii, vijelie in Județul Buzău; COD PORTOCALIU: 07-07-2020 ora 12 Intre 12:10 si 14:00 se va semnala averse torențiale ce vor cumula 35...45 l/mp, frecvente descărcări electrice, vijelie, grindină. in Județul Covasna; COD PORTOCALIU: 07-07-2020 ora 12 Intre 12:00 si 13:30 se va semnala averse torențiale ce vor cumula 35...45 l/mp, frecvente descărcări electrice, intensificări ale vântului, grindină in Județul Braşov, Județul Braşov; COD PORTOCALIU: 07-07-2020 ora 11 Intre 11:45 si 13:00 se va semnala averse torențiale ce vor totaliza local 35...45 l/mp, vijelie, grindină in Județul Buzău; COD PORTOCALIU: 07-07-2020 ora 11 Intre 11:45 si 13:00 se va semnala averse torențiale ce vor cumula 35...40 l/mp, frecvente descărcări electrice, intensificări ale vântului, grindină in Județul Vrancea; COD PORTOCALIU: 07-07-2020 ora 11 Intre 11:45 si 13:00 se va semnala averse torențiale ce vor totaliza local 35...45 l/mp, vijelie, grindină in Județul Buzău;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Cifrele Băncii Transilvania arată că perioada de la începutul pandemiei a generat un salt uriaş privind adopţia online banking-ului, progres care altfel ar fi luat ani de zile şi care a adus România mai aproape de vestul Europei în ceea ce priveşte digitalizarea, se arată într-o analiză a băncii.

"Martie şi aprilie, având în vedere noul mod de viaţă al românilor adus de starea de urgenţă, a fost o perioadă care a schimbat comportamente şi obiceiuri de consum şi, odată cu acestea, modul de a face banking. Cifrele Băncii Transilvania arată că perioada de la începutul pandemiei a generat un salt uriaş privind adopţia online banking-ului, progres care altfel ar fi luat ani de zile şi care a adus România mai aproape de vestul Europei în ceea ce priveşte digitalizarea. #Bankinguldeacasa a adus transformare digitală: un alt mod de a ne organiza banii şi timpul. Vedem oportunităţi extraordinare pentru oameni privind mobilitatea, dată de banking-ul de la distanţă, accesarea de noi produse şi servicii, dar şi creşterea rapidă a încrederii de a plăti online. Pentru tot mai multe persoane, banking-ul online a devenit confortabil, parte din viaţa de zi cu zi", se spune în document.

Banca menţionează faptul că două modificări majore din viaţa românilor, aduse de pandemie, au influenţat comportamentul: Go outside a devenit go online din cauza limitării deplasărilor şi a necesităţii păstrării distanţării; Bani în cont vs bani cash, din teama de a intra în contact cu banii fizici. Aici a avut loc inclusiv schimbarea unei convingeri din rândul românilor, aceea de a fi convinşi de valoarea banilor dacă îi avem în buzunar, dacă îi putem număra.

Potrivit sursei citate, 150.000 de clienţi au făcut prima tranzacţie online cu cardul BT în perioada martie - aprilie. 1 din 4 clienţi folosesc cardul înrolat în wallet-uri. Banca a ajuns la peste 1 milion de carduri unice digitale din cele peste 4 milioane de carduri fizice, active în BT Pay, Apple Pay, Fitbit Pay sau Garmin Pay.

Totodată, banca precizează că s-au schimbat obiceiurile de consum, aspect redat de numărul de carduri înrolate în diferite aplicaţii, cu evoluţii notabile ca şi tranzacţionare într-o perioadă foarte scurtă, martie-aprilie versus ianuarie - februarie: +110% pentru cumpărături de la retailerii de fashion; +90% în aplicaţia de plată de facturi Pago, +75% pentru food order; +50% pentru aplicaţii de gaming, dar şi -70% pentru websiteurile de călătorii (bilete de avion, hoteluri), respectiv -30% pentru aplicaţii de ridesharing.

De asemenea, una din trei tranzacţii din aprilie au fost făcute online. AGERPRES/(AS - autor: George Bănciulea, editor: Mariana Nica, editor online: Gabriela Badea) 

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.