COD GALBEN: 29-11-2020 Intre 02:15 si 06:00 se va semnala ploaie slabă care va depune polei in Județul Gorj, Județul Olt, Județul Vâlcea, Județul Dolj, Județul Mehedinţi; COD GALBEN: 29-11-2020 Intre 02:00 si 06:00 se va semnala ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m, izolat sub 50 m. in Județul Galaţi, Județul Vrancea; COD GALBEN: 29-11-2020 Intre 02:00 si 08:00 se va semnala local și temporar - ceață care determină reducerea vizibilității sub 200 m; izolat și trecător, burniță sau ploaie slabă care va depune polei in Județul Brăila, Județul Ialomiţa, Județul Argeş, Județul Prahova, Județul Buzău, Județul Călăraşi, Județul Giurgiu, Județul Ilfov, Județul Teleorman, Județul Dâmboviţa; COD GALBEN: 29-11-2020 Intre 02:00 si 06:00 se va semnala local - ceață care va determina scăderea vizibilității sub 200 m și izolat sub 50 m in Județul Constanta, Județul Tulcea;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Şapte din zece angajaţi români (70%) vor să continue să lucreze de acasă câteva zile pe săptămână, după relaxarea măsurilor pentru prevenirea răspândirii coronavirusului şi ieşirea din starea de urgenţă, arată un studiu Colliers International, publicat luni.

Conform datelor centralizate, 60% dintre cei chestionaţi cred că lucrul la distanţă ar fi util cel puţin o zi - două pe săptămână, iar 10% ar vrea să lucreze chiar 3 - 4 zile de acasă, în perioada următoare.

În acelaşi sens, un sfert dintre angajaţi se aşteaptă să revină la birou în luna mai, dar activitatea acestora în clădirile de birouri va fi reluată treptat, în funcţie de evoluţia epidemiei de coronavirus şi de măsurile anunţate mai departe de către autorităţi.

"Pentru a asigura angajaţilor distanţarea socială la birou, angajatorii trebuie să ia în considerare unele modificări de amenajare a spaţiului şi a mobilierului, mai ales în cazul birourilor de tip open space. Este necesară asigurarea unei distanţe recomandate de doi metri liniari între angajaţi, ceea ce înseamnă că va fi necesară creşterea spaţiului alocat per angajat de la 8 metri pătraţi, cât este în prezent media în clădirile de birouri de clasă A, la peste 15 metri pătraţi per angajat. În acest context, anumite companii vor trebui să permită unui procent din angajaţi să continue lucrul de acasă, astfel încât regulile privind distanţarea socială, dar şi de rotaţie să poată fi respectate", susţin specialiştii.

De asemenea, printre măsurile care pot fi implementate de către companii, pentru a-şi pregăti birourile pentru revenirea angajaţilor, se mai află rotirea birourilor din spaţiile deschise astfel încât aceştia să nu stea faţă în faţă, respectiv direcţionarea echipei către spaţii alternative de lucru din birou. Totodată, în recepţii pot fi instalate bariere temporare de plastic transparent, pentru a separa vizitatorii de biroul de recepţie, iar în birouri pot fi instalate partiţii înalte între birourile care se află faţă în faţă. Nu în ultimul rând, în sălile de conferinţe, după îndepărtarea unui număr de scaune, pot fi aplicate marcaje cu bandă pe pardoseală pentru a indica distanţa de siguranţă de doi metri între scaune, recomandă consultanţii Colliers International.

"Pentru a reduce atingerea mânerelor uşilor, este indicat să fie lăsate deschise uşile birourilor şi sălilor de conferinţe, cu excepţia cazului în care există o nevoie absolută de confidenţialitate. Din clădirile de birouri nu trebuie să lipsească nici indicatoarele care informează vizitatorii despre regulile de păstrare a distanţei, de spălare şi igienizare a mâinilor sau de purtare a măştilor în zonele publice. Folosind semnalizare, pot fi create căi unice, în sensul acelor de ceasornic prin spaţiu, iar prin adăugarea de bandă cu săgeţi pe pardoseala biroului poate fi indicată direcţia recomandată", notează sursa citată.

Potrivit sursei citate, proprietarii de clădirii vor trebui să asigure cu regularitate o igienizare completă a instalaţiilor de încălzire şi răcire şi a centralelor de tratare a aerului, dar şi acţiuni ce vizează dezinfectarea periodică cu o frecvenţă mărită şi soluţii speciale pentru grupurile sanitare şi spaţiile comune.

În ceea ce priveşte costurile minime pe care proprietarii de clădiri de birouri vor trebui să le facă, acestea vor fi de minim 2.000 de euro/lună pentru un imobil cu suprafaţă medie, se apreciază în rezultatele studiului citat.

Colliers International Group Inc. este unul dintre liderii globali în domeniul consultanţei imobiliare şi al managementului investiţiilor, cu operaţiuni în 68 de ţări şi peste 15.000 de specialişti.

În 2019, veniturile corporate ale companiei au fost depăşit 3 miliarde de dolari (3,5 miliarde de dolari, inclusiv afiliaţii), cu active gestionate de 33 miliarde de dolari. AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Mariana Nica, editor online: Ady Ivaşcu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.