COD GALBEN: 05-07-2020 ora 10 Intre 05 iulie, orele 12 se va semnala disconfort termicZone afectate COD PORTOCALIU: 05-07-2020 ora 10 Intre 05 iulie, ora 12:00 – 05 iulie, ora 23:00Fenomene vizate se va semnala 05 iulie, ora 12:00 – 05 iulie, ora 23:00Fenomene vizate COD PORTOCALIU: 05-07-2020 ora 17 Intre 17:10 si 18:30 se va semnala averse torențiale din care se vor cumula 35 - 40 l/mp, frecvente descărcări electrice, intensificări ale vântului ce vor lua aspect de vijelie, grindină de mici si medii dimensiuni in Județul Constanta, Județul Tulcea;

Vezi mai mult
Vezi mai putin

Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Valul de campanii de tip scam care vizează utilizatori din România continuă, de data aceasta venind rândul celor de la Carrefour să le fie copiată şi utilizată identitatea vizuală, avertizează specialiştii Centrului Naţional de Răspuns la Incidente de Securitate Cibernetică (CERT-RO).

"Continuă valul de campanii de tip #scam care vizează utilizatori din România! Atacatorii par să se folosească în continuare de domeniu .club, pentru a lansa tentative de fraudare a clienţilor unor hypermarketuri cunoscute la nivel naţional. Aşadar, a venit rândul celor de la #Carrefour să le fie copiată şi utilizată identitatea vizuală, într-o campanie de tip scam cu vouchere false de cumpărături. Compania a publicat deja un mesaj de avertizare pentru clienţi, pe conturile oficiale", menţionează CERT-RO pe pagina sa de Facebook.

Ca şi în cazurile precedente, încercarea de păcălire a utilizatorilor păstrează aceiaşi paşi: trei întrebări generice despre experienţa la cumpărături în hypermarket, redirecţionare către diverse site-uri potenţial maliţioase şi răspândirea mai departe a campaniei către contactele de WhatsApp ale victimei.

Totuşi, suma oferită ca recompensă de către atacatori pare să crească de la campanie la campanie, ajungând acum la o valoare de 5.000 de lei, dublu faţă de scam-ul precedent, în care se foloseau de Mega Image.

Până acum, au fost vizate de astfel de astfel de campanii timp scam, Profi, Mega Image, Lidl, Kaufland, Adidas şi Ikea.AGERPRES/(AS-autor: Nicoleta Gherasi, editor: Mariana Nica, editor online: Alexandru Cojocaru)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.