Urmareste

Modifică dimensiunea fontului:

Procesul de fuziune dintre Vodafone România şi UPC a fost finalizat marţi, iar în urma acestei acţiuni UPC România va înceta să mai existe ca entitate juridică, informează operatorul de telecomunicaţii, într-un comunicat transmis AGERPRES.

"Astăzi, Vodafone România anunţă finalizarea fuziunii cu UPC România. Ca urmare a acestui lucru, UPC România încetează să mai existe ca entitate juridică, fiind absorbită de Vodafone România. Începând de astăzi, Vodafone România devine furnizorul de servicii fixe de comunicaţii electronice pentru clienţii UPC. Toate drepturile şi obligaţiile UPC România SA vor fi preluate de către Vodafone România SA, fără modificări în ceea ce priveşte termenii şi condiţiile din contractele clienţilor şi furnizorilor (...) De asemenea, aplicaţia My UPC va fi redenumită în My Vodafone Fix & TV, în timp ce funcţionalităţile acesteia şi datele de logare ale clienţilor vor rămâne neschimbate. Telefoanele de contact, 031 100 1000 şi 031 100 0872, vor fi în continuare disponibile. Pentru clienţii care plătesc factura prin internet banking, UPC România va fi înlocuit cu Vodafone - pentru servicii fixe şi TV. Clienţii care beneficiază de servicii fixe & TV furnizate în baza unui contract cu fosta companie UPC, dar şi de servicii mobile furnizate de Vodafone vor primi în continuare două facturi", menţionează Vodafone România.

În ceea ce priveşte magazinele UPC, se arată că acestea vor fi transformate treptat şi vor avea specificaţiile şi configuraţia magazinelor Vodafone.

"Vor oferi în continuare toate serviciile şi operaţiunile specifice produselor de comunicaţie fixă şi TV şi în plus şi operaţiuni specifice serviciilor mobile", notează compania de telefonie mobilă.

Vodafone are o istorie de 23 de ani în România, iar de-a lungul prezenţei sale pe plan naţional a investit în inovaţie, fiind primul care a furnizat serviciile de GPRS (2001), 3G (2005) şi 4G (2012).

Vodafone România este o divizie a Vodafone Group, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de telecomunicaţii şi tehnologie din lume, cu operaţiuni mobile în 24 de ţări, 42 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 19 ţări.

La 31 decembrie 2019, Vodafone Group avea 625 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toţi clienţii Vodafone din entităţile create în urma unor fuziuni şi asocieri. AGERPRES/(AS - autor: Daniel Badea, editor: Oana Tilică, editor online: Irina Giurgiu)

Conținutul website-ului www.agerpres.ro este destinat exclusiv informării publice. Toate informaţiile publicate pe acest site de către AGERPRES sunt protejate de către dispoziţiile legale incidente. Sunt interzise copierea, reproducerea, recompilarea, modificarea, precum şi orice modalitate de exploatare a conţinutului acestui website. Detalii în secţiunea Condiții de utilizare. Dacă sunteţi interesaţi de preluarea ştirilor AGERPRES, vă rugăm să contactați Departamentul Marketing – marketing@agerpres.ro.

Utilizarea secţiunii Comentarii reprezintă acordul dumneavoastră de a respecta termenii şi condiţiile AGERPRES în ceea ce priveşte publicarea comentariilor pe www.agerpres.ro.

Monitorizare
Setări

DETALII DESPRE TINE

Dacă ai cont gratuit te loghezi cu adresa de email. Pentru a crea un cont gratuit accesează secțiunea “Crează cont”.

Dacă ai cont plătit te loghezi cu username. Pentru a vă crea un cont plătit vă rugăm să contactați:

Dacă nu puteți vizualiza această știre, contactați echipa AGERPRES pentru a vă abona la fluxurile de știri.